Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Herreguuud, jeg tror det ikke. JEG ER GRAVIIID :)))))))))))))))))))))))))))))))))
07:55 21.04.2008
Det stod det iallefall på CB digital testen jeg tok i dag tidlig. Sambo sa jeg ikke måtte sleppe jubelen helt løs enda. Ha er redd vi detter ned "i kjelleren" hvis det viser seg at jeg IKKE er gravid...
Hva tror dere da???
Jeg smiler og småskjelver litt enda, hihi :))

Masse babystøv til dere andre som ruger nå ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************** :))))))))))))))))))))))
Askepott gifteklar 21 Juni
Sv: Herreguuud, jeg tror det ikke. JEG ER GRAVIIID :)))))))))))))))))))))))))))))))))
09:34 21.04.2008
Selvfølgelig ER du gravid, testen lyger ikke.

Gratulerer så masse :-))))
madisen
Sv: Herreguuud, jeg tror det ikke. JEG ER GRAVIIID :)))))))))))))))))))))))))))))))))
11:22 21.04.2008
Gratulerer med graviditeten:-) Når cb digital sier gravid, er det vel ingen tvil. Lykke til!
så gla'
13:23 21.04.2008
Gratulere såååå mye, for en herlig følelse :O)

Gleder meg med deg !!!

Vegaspia
19:57 21.04.2008
Fantastisk bra, gratulerer!!!

soleia
22:17 21.04.2008
Tuuusen takk dere :)) Blir så spennende dette her :)))
Askepott gifteklar 21 Juni
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------