Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt 3-5 år

For dere med barn i alderen tre til fem år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Neglebiting! Ja på fingrer og tær!!
 21:32 20.04.2008
Ja hva gjør man når 5-åringen biter negler?? Mest på fingrene, men har jaggu sett henne bite på tærne også! urgh! Hjelper jo ikke si noe heller. Ungene mine har dessverre ikke ører å høre med! :(
Anonym
Sv: Neglebiting! Ja på fingrer og tær!!
 21:16 21.04.2008
Hehe , høres ut som 4 -åringen min ! Biter negler på fingre og tær og har ikke ører som virker ;-)

Jeg har kjøpt GO`negl . Men har ikke prøvd den , da vi har en liten baby som får storesøs fingre i munnen . Men det går jo ann å prøve !
En ting som ikke funker her , er å mase ...
Anonym
Sv: Neglebiting! Ja på fingrer og tær!!
 23:18 6.05.2008
Vi har også en sånn en, men det er mest riving. Spesielt i senga om kvelden. Vi har løst det med å tape fingertuppene om kvelden.. med en sånn hvit tape som er lett å få av. Vi har også et belønningssystem med 50 øre pr negl vi kan klippe. Det er sjekk hver lørdag. Rivinga har gått drastisk ned. Det hjelper å se at en kan tjene penger på å få neglene klippa.. he he..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------