Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Presenterer meg (er ny)
 08:12 19.04.2008
Hei hei dere!

Jeg vet ikke helt om jeg passer inni denne gruppen - all den tid vi egentlig ikke er prøvere - men jeg var litt opptatt av å finne jenter på min egen alder at jeg fant ut jeg jeg ville forsøke å komme inn i det gode selskap her,-) Jeg er 36 år - blir 37 til sommeren.

Saken er den.....

Jeg har to gutter fra før på 5 og snart 4 år.....skjønne skjønne gutter ,-)
Jeg har også en skjønn mann,-) Men han jobber 24 og 48 timers vakter og jeg er derfor en god del alene med barna.
Min eldste sønn har celebral parese og er rullestolbruker. dette medfører at det å være alene med barna kan være tung noen ganger(fysisk). Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for å sterilisere meg, all den tid mine svangerskap og fødsler har vært svært problematiske. Men så da......nå tror jeg kanskje kanskje at jeg kan være gravid igjen! I begynnelsen ble jeg redd....men vet dere hva??? Nå begynner jeg å se mer og mer positivt på dette...og tenker mer rasjonellt enn tidligere....og har vel kommet til det punkt at jeg ØNSKER at det er noen der inne *smiler*
Begynner å tenke på alle de positive sidene med å ha søsken......og at alt det praktiske lar seg ordne......(selv om jeg egentlig ikke har nok armer - om dere skjønner). En mor i barnehagen sa til meg: de som har 4 barn klarer seg jo godt de og! de syntes sikkert at vi som har to har kjempelite å gjøre,-) Kanskje har hun rett.
Vel vel.....
Bobling og strekk-smerter i magen......lite lyst på min favorittmat o.l får meg til å lure all den tid jeg var slik begge de foregående svangerskapene.
Kan jeg få vente her hos dere? Tester i slutten av neste uke tenker jeg!
dere virker så hyggelige!
Sagamor
Sv: Presenterer meg (er ny)
 08:20 19.04.2008
velkommen Sagamor! høres spennende ut :-)
kine-66
 10:33 19.04.2008
Kjempespennende Sagamor :O)
Vi venter gjerne sammen deg på testen !
ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥
 09:51 30.04.2008
Velkommen inn hit! Har du testet noe mer??? Håper for din del at det er en liten spire der inne nå da :)

Har ei venninne som også har en sterkt rammet gutt med cp på 4 år. Han er yngstemann. De har også ei jente på 7 år. Selv om det er mye slit med gutten, så har de begynt å tenke på enda et søsken. Mye for storesøsters del også. Neste gang blir det uansett planlagt ks på henne. Da begge fødslene var tunge og siste endte jo så dramatisk!

Så det jeg vil frem til. Selv om du har mye å gjøre med dine små, klarer du garantert en til :) Selv om du har en arm "for lite". Lykke til!
Dotten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------