For dere med barn i alderen fra seks til åtte år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Vi skal flytte, hvordan forberede 6-åringen?
15:18 18.04.2008
Vi har kjøpt hus på en annen kant av byen og skal flytte i løpet av våren og sommeren. 6 åringen må bytte skole, begynner på den nye skolen til høsten. Han kjenner litt til det området vi flytter til, og vi har noen i familien som bor der. Her vi bor nå har han naturlig nok endel kompiser, og klassen sin da :-)
Han er en følsom gutt med mange tanker om ting, og jeg har en tendens til å bekymre meg fryktelig for ham, så jeg prøver å stålsette meg for dette!!!!!! Noen som har erfaring med slikt ;-) ?
maaaaaaaaammaaaaaaa!!!!!!
Sv: Vi skal flytte, hvordan forberede 6-åringen?
14:06 23.04.2008
Vi flyttet endel med ungene FØR de begynte på skolen. Bodde 2 år i Stavanger, 1 år i Bergen før vi dro hjem til Bodø igjen. Vi prata jo med dem om flyttingen, de var med når vi så på hus. Ellers vet jeg ikke riktig om vi gjorde så mye ut av det. Men alt gikk jo mye bedre enn jeg ville trodd. Min datter måtte gå siste året i bhg UTEN sin bror som da begynte på skolen, og hun var veeldig sjenert. Men hun hadde det bare bra allikavel. Jeg bekymret meg helt unødvendig ;o)
Bodogirl
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem