Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Litt ubehagelig spørsmål...
 20:27 17.04.2008
Jeg har IKM nå imorgen, og normalt de siste mnd har jeg hatt mere utflod uka før mens.
Vet ikke om dette er normalt?? men det jeg lurer på nå er at denne uka har det vært enda værre, det ser nesten ut som om jeg har skvetta litt i trusa (sorry) ... Vil bare nevne at dag 13 hadde jeg rosa på papiret, ble litt bekymra da siden jeg har slitt med uregelmessige blødninger 3 år tilbake ( hatt slankeoperasjon etter det og nå kommer IKM på dagen jippyyyyy) Men jeg gikk ut ifra det at jeg var veldig fruktbar da. hadde heldigvis hatt sex dagen før.
sex torsdag, rosa fredag men så ikke sex før søndag ( gubben var på fest... :( Så vet ikke helt om det klaffa da.. tok eggl test mandag og da var den høyere, 2 dager på rad var den lavere.
Jeg gikk på pergotime denne pp, men tror jeg har hatt el tidligere enn jeg pleide... vansligvis dag 18-19..

Noen som har erfaring å dele ??

:O)
Vegaspia
Sv: Litt ubehagelig spørsmål...
 09:12 18.04.2008
Har dessverre ikke noen erfaring å dele, kanskje andre har?
håper du holder oss oppdatert. :-)
kine-66
 11:41 18.04.2008
Skal gjøre det :O) Har jo IKM idag, men vært LITT ( bare litt altså) kvalm denne uka. ..

Så vi får se.... :O)

Holder dere informert :O)
Vegaspia
 13:38 18.04.2008
Hei!

Sånn utflod har jeg også - når jeg er gravid! Vanligvis øker det litt før mens, men nå når jeg er gravid er det mye mer tyntflytende og ikke minst større mengder. Ser ut som jeg har vært "litt uheldig" ja.. Fikk slik utflod allerede før IKM, og det var det første tegnet som fikk meg til å lure på om jeg kanskje var gravid... Gikk også på pergo første gang jeg ble gravid for to år siden - full klaff på første kur.

Håper du er gravid da - krysser fingrene for deg! Lykke til :)
Octobaby m sept.frø
 19:05 18.04.2008
Nå håper jeg virkelig det går din vei vegaspia:O)
Jeg krysser det som krysses kan !
Klem fra
ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥
 21:33 18.04.2008
jeg husker fra i fjor da jeg mistet at utfloden økte da jeg oppdaget at jeg var gravid. Og ar man ble veldig hoven nedentil...det er jeg ikek nå da.. men jeg tvile sterkt på at jeg er gravid egentlig...for hvorfor skulle egentlig jeg være SÅ heldig????

ja ja ...vi får se da...tester sønda om jeg ikke har fått det til da...

Men takk for lykkeønskene jenter , setter pris på det. :O)
Vegaspia
 22:45 18.04.2008
Synes du er flink som klarar å vente til søndag med å teste ;-)
ynskjer deg lykke til, klart du og kan vere heldig!
soleia
 10:34 19.04.2008
Er så spent på dine vegne nå vegaspia :O)
ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥
 18:39 19.04.2008
bare en liten oppdatering... ingen besøk av TR ennå... men jeg tar det med ro, den kommer sikkert ikveld...:)
Vegaspia
 23:20 19.04.2008
Jeg håper din søndag starter med en positiv test :O)
ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥
 12:44 20.04.2008
Hvordan går det Vegaspia?

Dette var spennende.
madisen
 12:47 20.04.2008
mdisen ,testen var negativ, men ennå ikke fått tr...

så lurer fælt nå.. får bare være tålmodig, noe som ikke er lett :O)
Vegaspia
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------