For dere med barn i alderen fra seks til åtte år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
huff ,på en måte.7 åring som har det gøy i senga si....
22:29 16.04.2008
Har funnet ut at han koser seg av og til i senga med tissefanten.Pga masse hvite flekker i senga.Tenkte er det mulig?? En da han gikk opp på rommet,så skulle jeg opp med nyvasket klær.Der var han bissy og i full gang.Noe og si,eller la vera?? Hinter til og han må ha papir på rommet.Ekkelt,hva kan man gjøre??Liten gutt.Jeg vil helst ikke tenke på det.Noe og si,eller??
Anonym
Sv: huff ,på en måte.7 åring som har det gøy i senga si....
21:17 18.04.2008
Er ikke det helt greit da, at han "tuller med tissen"? Han må jo finne ut av hvordan denne kroppen funker ;-) Kjempefint at han gjør det når han er alene og i senga si, og ikke i stua. Ville ikke sagt noe som helst jeg. Har strevd litt med eldstemann som fant ut av dette veldig tidlig og ble litt "hekta".Vi geleidet ham vennlig inn på rommet sitt og sa at "her kan du gjøre slik, bare når du er alene". Nå har det gått et par år og det er helt uproblematisk, han er ikke flau og driver ikke på i offentligheten lenger heller :-)
Vondt for en liten gutt at mamma sier æsj eller nei til det. Ville latt som ingenting, jeg, men kanskje banket på døra hans når han er der inne. Liten gutt blir stor gutt, vetteu ;-)
Anonym
01:12 19.04.2008
jeg later som ingenting:) syns det var tidligt.Ikke veit jeg.Heldigvis skjuler han det.:)
Anonym
06:34 19.04.2008
Bare la han være du. Gutter er ikke som jenter vettu ;) Men vis respekt for ham, og la han ha privatlivet sitt. Bank på døra før du går inn osv, som du har fått råd om ovenfor. Helt normalt det han driver med. Og sålenge han holder seg for seg selv når han gjør det så er det absolutt ingen fare. Det du absolutt IKKE må gjøre er å fortelle ham at han ikke skal gjøre det.
Dessuten tror jeg ingen av oss liker tanken på at de små søte guttene våre etterhvert blir kjekke og seksuelle mannfolk, hehe.