Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Foreldre som er kronisk syke/funksjonshemmet

På denne debatten kan dere utveksle gode råd og stille spørsmål til hverandre i forhold til den situasjonen dere er i. Vi har også ambisjoner om å bygge opp en oversikt over de forskjellige forbundene som finnes her til lands, så har du noen gode tips, send meg gjerne en mail. Du finner denne oversikten inne på "linker"
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen gode råd? - sliter psykisk
13:09 16.04.2008
Vet ikke hva som går av meg for tiden, men jeg griner for den minste ting som går mot meg.

Jeg sliter med dårlig helse, har ikke noe sosialt liv, treffer ingen venner lenger, er hjemme nesten bestandig, orker ikke gå ut.

Har mann og barn, men føler samværet med dem er en plikt. Elsker ungene mine, men blir så fort sliten og sinna. Vet ikke om jeg klarer barneoppdragelsen som jeg burde. Føler ikke noe for mannen min lenger, men vil ikke gi slipp på ham heller. Jeg trenger ham.

Prøvde å ringe familievernkontoret(BUF), men de spurte om hvorfor jeg ringte og jeg begynte bare å grine, så jeg la på, så der tør jeg ikke å ringe igjen.

Jeg går ikke til legen med dette, for da blir jeg stemplet av trygdesystemet, og det ønsker jeg ikke.

Noen gode råd?
Anonym
Sv: Noen gode råd? - sliter psykisk
18:35 18.05.2008
Hørtes ikke noe koselig ut det der. Men du må ha noen å prate med. Dra til legen å si at du ønsker å prate med en psykolog pga familie problemer du ikke orker å gå inn på nå. Så får du en hennvisning dit. Lykke til . Klem
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------