Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
HJELP!!
20:00 14.04.2008
jeg er en voksen dame på 35 år, har hatt samboer i 9 år og tre barn, men nå i de siste mnd har det kommet masse fram om min samboer og utroskap og en DEL mye mer. Men jeg kan ikke forlate han fordi jeg ikke har noe inntekt og får ikke meg jobb pga ryggskade men heller ikke penger fra nav. Har hørt med sosialen men da sier dem at jeg må selge bilen viss jeg skal få hjelp. Men den trenger jeg jo får å kjøre barna og handle osv. Men hva gjør jeg? Viss jeg må være i dette forholde mye lenger så veit jeg ikke om jeg orker mere. sliter både på meg og barna mine.
Anonym
Sv: HJELP!!
20:56 14.04.2008
Hvorfor får du ikke penger fra nav? Har du ikke krav på attføring/uføretrygd dersom du har en ryggskade som forhindrer deg fra å jobbe?

Ta kontakt med sosialen igjen og forklar situasjonen. Dersom du bor et sted med rimelig greit kollektivtilbud, går det faktisk bra å ta tog og buss. Det er mange mennesker som klarer seg fint uten bil..

Lykke til!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)