Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Foreldre som er kronisk syke/funksjonshemmet

På denne debatten kan dere utveksle gode råd og stille spørsmål til hverandre i forhold til den situasjonen dere er i. Vi har også ambisjoner om å bygge opp en oversikt over de forskjellige forbundene som finnes her til lands, så har du noen gode tips, send meg gjerne en mail. Du finner denne oversikten inne på "linker"
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen her m bekkenleddssyndrom/bekkenløsning etter fødsel?
19:39 14.04.2008
Jeg er 34 år, har to barn på 7 og 4. Sliter veldig m bekkenet. Bor på sørlandet.

Er det flere her med bekkenproblemer?

Sliter hverdagen på deg?

Hva gjør du for å bli bedre?

Anonym
Sv: Noen her m bekkenleddssyndrom/bekkenløsning etter fødsel?
20:49 14.04.2008
Jeg er innom, av og til.....
Jepp, hverdagen sliter veldig på meg.
Smerter er noe driiiiiiit.

Så langt har jeg vel prøvd det som prøves kan. Men skal begynne hos ostopat til neste uke. Og håper det kan hjelpe noe..........
Nå er det drøyt 2 år siden siste fødsel, så jeg er ikke så veldig optimistisk.
Ha hatt bekkenløsning siden des-01 og har ikke blitt bra ennå.
Eldste er snart 6 og yngste ble 2 i feb.

Bor i Akershus:o)
mamma søker barn-har fått 2
Prøvd alt sier du?
21:32 14.04.2008
Jeg har også prøvd alt føles det som. Osteopat hjalp litt for meg, men ikke på lang sikt dessverre. Har du fått hjelp av fysioterapeut som jobber etter Britt Stuges opplegg? Jeg har nettopp begynt med et opplegg hvor det er mye fokus på uttøyning, forsiktig trening i slynge med fokus på indre muskulator, hvordan jeg bruker kroppen i hverdagen, og at jeg slapper godt av ofte!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)