Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

NOEN SOM HAR EN EMMALJUNGA SCOOTER ELLER CEROX SOM DE VIL SELGE?
 14:32 13.04.2008
HEI. Jeg er på jakt etter vogn, tenkte jeg kunne spørre om det er noen her som skal selge noe sånt. Jeg er på jakt etter noe nøytralt e.l. det er gutt så det må ikke være rosa liksom )
grycath
Sv: NOEN SOM HAR EN EMMALJUNGA SCOOTER ELLER CEROX SOM DE VIL SELGE?
 19:49 13.04.2008
jeg har en svart cerox, bor i stavanger.
Helene og mini
 20:48 13.04.2008
hei. hvilken mod er det og hvor mye skal du ha for den?
grycath
 22:38 13.04.2008
det er en 06 modell..
jeg har en softbag som hører til, et deluxe fottrekk som er ubrukt, og en stelleveske som er godt brukt.
for alt dette betalte jeg over 8000 nytt, og tenke å ta 3500.
vil helst selge samlet, men kan også selge alt utenom softbag, for 3000.
alt utenom stellebagen er forholdsvis lite og fint brukt(har hatt ei anna vogn i tillegg, så er ikke brukt hver dag)

eneste er en liten feil, som jeg regner med går på garantien(bare en liten filleting på den funksjonen som gjør at man lett kan "svisje" håndtaket frem og tilbake begge veier liksom)
dette skal jeg inn å snakke med butikken om på mandag eller tirsdag, og om dette ikke blir fikset på garantien blir vogna selvfølgelig litt billigere:) er egentlig ikke noe farlig problem, kan forklare med nøye om du vil:)

er jeg helt ute å kjører ang pris? trodde ca halv pris var vanlig?
Helene og mini
 23:17 13.04.2008
Hei Helene.
Jeg bor på østlandet, og tviler på at posten klarer å sende vogner og lignende på en god og passende måte. ) min far bor i sandnes men har ikke tenkt meg til han før til sommeren. prisen høres ikke så aller verst ut selv om jeg kunne fått en 07 mod m alt tilbehør til 3800,-

Hadde igrunn tenkt meg en litt rimeligere vogn, burde selvsagt ha skrevet det.
grycath
 18:35 14.04.2008
tror egenltig det skal gå greit å sende slike ting med posten, har vertfall hørt om flere som har sendt vogna i posten. blir ikke som med fly liksom..hehe hvis ikke, går det vel på garantien?

men ja, det er ingen tvang:) men hadde håpet å få 3000 for den vertfall, siden den var såpass dyr.. eller tror du det blir vanskelig?
Helene og mini
 23:29 15.04.2008
tror ikke det er noen problem egentlig, tror det er veldig pop med emmaljunga for tiden..=) Lykke til =)
grycath
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------