Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Motivasjonsdrepere...
12:23 13.04.2008
Er 44 år og har mistet mange ganger. Prøver å holde motet oppe, men daler noen ganger ned av kommentarer fra folk som ikke har noe med å si noe/ ikke har nok kunnskap kanskje heller.

I går skulle jeg med nytt mot hente ut Crinone på apoteket, skal bruke det hver syklus nå. Legen hadde anbefalt dobbelt dose og reseptaren stusset over det, siden det står anbefalt enkeltdose i Felleskatalogen. Hun kommenterte at Crinone jo er dyr og sier så: "Det er jo viktig at du gjøre en vurdering på om du skal fortsette etter hvert som du ser at behandlingen ikke fungerer".

Jo takk. Er jo for all del fint å få en virkelighetssjekk, men syns jo gynekologen er den rette til å gjøre det. Hjelper ikke at jeg bor på en liten plass der de på min alder vel er oldemødre snart, føler meg jo som en idiot når går på apoteket og kjøper noe som har med fertilitet å gjøre, el tester osv. Kjøper stort sett på nett, men noen ganger skjærer det seg og Crinone må jeg jo få fra apotek.

Ja, ja. Der fikk jeg det ut! Langt og lite trivelig innlegg, uff.

miss gunnilla
Sv: Motivasjonsdrepere...
15:58 13.04.2008
Merkelig at apoteket kommenterer slike saker, de er ikke lege og har ikke journalen til folk som handler der. De skal kun selge og svare etter råd fra kundene sine -og da er et som regel råd om produktene de selger.

Du kan jo svare konstruktiv og si at "jeg hører hva du sier, men jeg hører mest på legen min" ;-)

Forsett med behandlingen du, så lenge man har håp så må man få lov til å forsette. Det er du som har tatt valget, det er dine penger -og velger selv hva du vil priotere :-)

Håper spirer sitter i denne gang :-)

P.S: Min farmor fikk sin siste 3. barn da hun var 45 år gammel. . .
Anonym
Sv: Motivasjonsdrepere...
19:09 13.04.2008
Skjønner deg godt. Den apotekerdama har ikke peiling på hva hun snakker om uansett. Prøv å tenk at hun bare er imkompetent(for det er hun jo). Samme taktikk på andre som kommer med kommentarer. Stort sett er det dumhet og tankeløshet som ligger bak
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------