Etter nå ha mistet for 3.gang på et år, gikk jeg innom en helsekostforretning i dag, hvor de som arbeider der pendler hva man trenger av tilskudd osv. Jeg vart da pendlet på Wild Yam og EDHA. Det var bare DHEA som slo positivt ut. På ingrediensoversikten sto det ekstrakt av Yam. Jeg har tidligere lest at Wild Yam skal bare brukes etter eggløsning, for å hjelpe egget å feste seg. Hvis den brukes før el, kan den visst heller hindre befruktning...? Men denne DHEA skal tas i hele syklusen. Vet ikke helt hva jeg skal tro... Er det noen av dere andre som har kunnskap om dette??
Jeg har ikke lyst til å gjøre feil med dette tilskuddet, da jeg føler at vi trenger hver måned som prøvemåned pga min alder som er 40. Vi har for lengst overskredet vår "deadline" på dette prosjektet, og vet ikke helt hvor lenge vi skal fortsette. Føler også at det hadde vært godt å få fokuset over på noe annet, selv om jeg ikke klarer å slippe taket i tanken på å få et 3.barn, som har vært ønsket helt siden forrige fødsel for snart 3 år siden. |