Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
Blir alle som prøver å røyke avhengig?
22:17 12.04.2008
Jeg har prøvd å røyke. Men det var ikke så mange ganger. Jeg ble ikke avhengig. Blir absolutt alle som prøver det avhenig? ...
Anonym
Sv: Blir alle som prøver å røyke avhengig?
19:23 15.04.2008
Ingen liker røyk første gang man prøver, derfor tror vi ikke at vi kan bli avhengig. Man må "lære" å like det. Uten at vi merker det, så etterlater hver eneste sigarett vi tar stoffer i kroppen vår som "ber om mer".
Det er et helvete å røyke. La være å ta den første sigaretten, så slipper du å gå i fellen. Man blir hekta på røyk før man aner det.
Anonym
Sv: Blir alle som prøver å røyke avhengig?
21:54 15.04.2008
nei ikke alle som prøver å røyke blir avhengige.Men jeg anbefaler ingen å prøve...For det er så lett å begynne..av og til på fest,så hver fest,så hver eneste helg,så litt i ukedagene så hver dag....det er helt sykt hvor fort det forandrer seg...ikke begynn.
Tingelinge*1pp,etter 18.4*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem