Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barneoppdragelse, BarnetMitt

Her kan du komme med sukk og løsninger og undringer på hva som er lurt å gjøre både med egne barn og andres barn når det kniper, det hender jo det! Eller om du har noen oppskrifter som har fungert særs bra, så del dem gjerne med oss andre som sliter litt:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
utlatt fra konformasjon..
09:59 12.04.2008
Jeg har da 3 barn, samme far til alle 3. Jeg var gravid i 4mnd da jeg tok han på fersken.Bestemte meg for å klare meg selv for det.Barnefaren vil ikke ha noe med minstemann å gjøre,aldri sett han eller møtt han osv.Nå har det seg slik,at søskenbarnet dems ska konfermeres nå,men lille gutten min er ikke bedt, hu mente at da riskerte hu at ikke bror hennes kom.(dette er altså tanta til mine barn) Og derfor vil hu ikke ha minstegutten min på 2 år der.Ene unnskyldinga var da at han hadde ingen som kunne passe på han,men jeg sa til hu at bestemor og bestefar hans vil sikkert passe på han, eller så gjør onkel det:Det var greit for onkel. Men det hjalp ikke at jeg sa det, for hu kan ikke be han for da blir det bråk sier hu.Hvem er det vi ska beskytte her?? Barna eller en far som har 7 barn med forskjellige kvinnfolk?? Han prøvde også å snu familein sin mot meg, med å juge å si at det ikke var han som var far,jeg krevde dna.Han nekta. Politiet kom vist hjem å henta han.99,9 sikkert på at han var far,nærmere kommer du ikke..Men søstra hans trodd meg,og var med da på fødsel og ble gudmor også.Føler at familien hans stenger han ute og er kald mot han, men ikke onkel,og olderforeldre osv.. Hva syntes dere??
tussimor!!
Sv: utlatt fra konformasjon..
23:44 1.05.2008
Helt forferdelig,,,at det går ann....

Dem bør skamme seg.... Du klarer deg uten de idiotene der..Stå på du jente...

Mari
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)