Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

betyr det noe at det blir kortere og kortere mellom hver mens?
20:35 11.04.2008
Hei, har alltid hatt regelmessig mens. Og etter at jeg fikk mensen tilbake etter fødsel for ca. 9 mndr siden har jeg hatt 28 dager mellom hver mens. Men i januar var syklusen på 25 dager, så ble det 23 dager, og i dag fikk jeg mensen etter 20 dager. Det rare er at jeg alltid har hatt mensen nokså sent i syklusen (sånn ca dag 12), men forrige gang kom eggløsningen dag 16 og mensen bare noen dage etterpå.

Huff, er dette et negativt tegn, eller er jeg skikkelig dramatisk?
gammel røy
Sv: betyr det noe at det blir kortere og kortere mellom hver mens?
20:37 11.04.2008
Hei, har alltid hatt regelmessig mens. Og etter at jeg fikk mensen tilbake etter fødsel for ca. 9 mndr siden har jeg hatt 28 dager mellom hver mens. Men i januar var syklusen på 25 dager, så ble det 23 dager, og i dag fikk jeg mensen etter 20 dager. Det rare er at jeg alltid har hatt EGGLØSNING nokså sent i syklusen (sånn ca dag 12), men forrige gang kom eggløsningen dag 16 og mensen bare noen dager etterpå.

Huff, er dette et negativt tegn, eller er jeg skikkelig dramatisk?
gammel røy
Sv: betyr det noe at det blir kortere og kortere mellom hver mens?
20:46 11.04.2008
Skal ikke si noe for sikkert, men det jeg har hørt er at det er et dårlig tegn at det blir lengre og lengre mellom hver mens. Det kan være et tegn på at overgangsalderen ikke er så langt unna....:( Tror ikke det er uvanlig at mensen ikke er helt som før etter at du fikk den igjen etter fødsel. Så alt er nok i orden:)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------