Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Og så kom tanterekelet...
19:46 10.04.2008
Hadde virkelig høye håp denne pp. Kroppen har vært helt merkelig den siste uka med masse symptomer.. Men kanskje det bare er seinvirkninger etter MAen i jan? Er ganske oppgitt nå. Lykke til alle dere andre med IKM disse dager.
Nina 38
Sv: Og så kom tanterekelet...
22:33 10.04.2008
Fy for et tanterekel altså... At den ikke kan holde seg borte.
Hadde selv SA i jan og MA i oktober. No har vi hatt litt prøvestopp, men starter vel fra denne mnd med aktiv prøving igjen. Tantebesøket er på vei vekk for denne gang, så når mannen min kommer fra hjem fra jobb om en uke er det bare å kjøre på... Hihi

Vi får bare gå på med gått mot. Vi får det nok til å klaffe til slutt, selv om desse mnd virker som år av og til,.. Skulle etter rett ha termin i beg av mai, så det er litt vemodig å se alle jeg skulle ha gått sammen med få sine nydelige søte små nurk.

uansett lykke til i neste pp
anki72
08:30 11.04.2008
Hei.
Tenk at neste mnd klaffer det sikkert!
Positive tanker skader jo ikke, men jeg vet det er vanskelig akkurat nå...
Jeg måtte lage meg en ny strategi for neste mnd på en måte slik at jeg klarte å se fremover.
Håper du blir gravid snart!
Klem
40år og vil ha barn!
17:09 11.04.2008
Hei Nina 38.
Jeg hater denne tanta!!!!!!!!!!!Hrf!!!
Har IKM om 6 dager,men har slike mensmurringer som om tanta er på vei.......:( Ikke har jeg ømme pupper heller...
Hadde virkelig høye håp denne måneden jeg også,for vet at vi traff EL.
Men jeg får vel vente noen dager til med å teste.
Indianerjenta_74@
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------