Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
hva syntes dere?
16:33 10.04.2008
Jeg og eksen møtes ofte og vil at det skal fungere etterhvert, han mistet morfaren sin for 3 uker siden en jeg også hadde god kontakt med.Jeg har spurt om han vil komme hit flere ganger om mange av gangene har det vært sånn at han kan komme hit om ikke broren hans trenger hans støtte..hva med meg tenker da jeg?skjønner jo at de må ta vare på hverandre men føler jeg og gutten vår kommer i andre rekke.

Det var begravelse for en stund siden og da pratet vi om at vi skulle være sammen på kvelden, men slo det litt fra oss.Når dagen kom så hadde han avtalt og være hos en kamerat på kvelden, syntes det var dårlig gjort og føler at han bare tenker på seg selv oppi dette.Dette er ganske tungt for meg også så jeg sa hva jeg følte at jeg syntes det var dårlig av han og at jeg syntes han kunne komme hit å tenke litt på meg også som har sittet mye alene i denne tiden.Jeg hadde trengt han den dagen men tydeligvis så tenker han mest på seg selv.

Jeg har støttet han hver gang han har kommet hit, lagt mat osv men føler at jeg ikke får så mye tilbake. Har litt dårlig samvittighet for at jeg sa dette etter begravelsen men det var sånn jeg følte det og at han for det meste har tenkt på seg selv.Hva syntes dere?Var det dumt sagt av meg?
Anonym
Sv: hva syntes dere?
22:56 10.04.2008
syntes at han tenker litt mye på seg selv jeg da, burde tenkt på dere også da du også er mye alene og sikkert trenger noen å prate med også.

jeg har også vær alene i ca 1 mnd nå, og jeg og eksen møtes jo flere ganger i uka, dels for å pakke tingene mine men også å se tv sammen og prate, også spise middag. jeg håper at ting kan fungere etter hvert, men hun er ganske bestemt på at hun ikke vil ha meg tilbake. håper bare at hun angrer snart.

lykke til,,,

mann34
Anonym
Sv: hva syntes dere?
23:26 10.04.2008
Tusen takk for svar fra deg:) syntes også at han tenker mye på seg selv ikke bare i denne episoden, det er mye derfor jeg flyttet også.Han har lite interesse for barnet vårt også så det er vel uansett bare og gå videre.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)