Hei igjen!
Sendte deg en direkte mail i postkassen din, vil gjerne ha kontakt!
Ja, jeg har lest at akupunktur skal hjelpe på blodgjennomstrømmingen i livmorhulen. Jeg har ikke vurdert den løsningen selv. Siden vi skal til utredning, så avventer jeg det meste til jeg hører hva gynokologen har å si. Ønsker uansett deg lykke til med behandlingen! Jeg tror at det å ta vare på kropp og sjel bidrar positivt til evnen til å få barn. Mulig jeg er vel stresset, men lurer av og til på om det er så ille med kaffe, alkohol, mangel på ditt og for mye av datt i matveien når en skal bli gravid. I alle fall har jeg blitt veldig kritisk til mangt og redd for å trene for mye, og kjenner etter hvert at det faktisk blir litt slitsomt i lengden. En skal jo tross alt kunne unne seg noe! Har dere kontaktet en spesiell klinikk eller er dere inne i det offentlige systemet? Vi kontaktet privat klinikk direkte. Mer anonymt og kjappere. Vi får vel ikke dekket behandling uansett? Godt å se at du skriver at dere ikke gir opp. Det gjør ikke vi heller. Er jo så sikker på at dette skal kunne ordne seg, men må muligens ha litt dra hjelp! Svar gjerne direkte til min innboks!
Ps. Hva står SA for egentlig? Skjønner at det er abort, men sèn.....?
|