Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Dere som fortsatte å amme...
20:13 9.04.2008
Mens dere var og ble gravide. Reagerte babyene deres/fikk de noen merkbare endringer?

Lille her på syv mnd har plutselig begynt å bite myyye mer i puppen+ jeg får bytte skit-bleier en gang i timen minst.

Kan jo väre pga av introduksjon av gröt, ca 1mnd siden men det har liksom kommet de siste dagene? hmm...

Er ca fem uker på veg:)
Stella:)
Sv: Dere som fortsatte å amme...
23:11 22.04.2008
Nei, merket egentlig ingenting. Bet mer i puppen, men det gjør vel alle ungene etterhvert som de får tenner tenkte jeg...
Morcheeba
Sv: Dere som fortsatte å amme...
16:25 30.04.2008
Ammet til han var 10,5 mnd, og da var jeg ca 6,5 mnd på vei. Har gått helt fint, men produksjonen gikk ned av seg selv etterhvert så var ikke så mye på slutten. Han var like glad i melka hele veien, men på slutten tror jeg han begynte å bite litt for det var så lite igjen. Valgte da å avslutte amminga.
Pass bare på å få i det nok næring! Er veldig tappende på kroppen og både amme og gå gravid, Jeg manglet noen vitaminer da jeg var hos legen, så kjører full dose nå!
junigutt07&julijente08
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)