Å pendle mellom to hjem er ganske vanlig i dagens samfunn. Men det kan være en utfordring både for liten og stor. Her kan du dele dine erfaringer med andre.
Stakkars barn!!
12:20 9.04.2008
Får frysninger når jeg leser enkelte av innleggene her inne. Behandle uskyldige barn som kasteballer.
Og til dere som skryter over hvor gode venner dere er med eksen, hvorfor er det så enkelt å gjøre det slutt. Skylde på at kjærligheten tok slutt osv. Dere kan ikke bry dere mye om de stakkars barna deres som dette går ut over. Blir så sint og trist og lei når jeg leser dette.
Terget sikkert på meg mange nå, men ja -dere har bare godt av å høre det!!
Anonym
Sv: Stakkars barn!!
18:16 10.04.2008
Nei fysj..................det som gir meg frysninger er å pule på noen som ikke gir meg noe som helst lenger.....................=/
Eller kanskje noen syntes det er fabelaktig flott å bli slått av mannen sin....juhuuuuuuuu....sikkert kjempe godt og behagelig..............
Næææææææææhhhhhhhhhh...tror nok du bør gå i tenkeboksen å finne ut at man feier ikke alle over en kam!!
Angelica.... Hvis mannen din stadig slår deg, er dere da perlevenner etter skilsmissen? Det er jo det HI snakker om, folk som er så veldig gode venner, og alt fungerer så veldig bra... Merkelig at de blir skilt hvis de er så godvenner spør du meg...
Og det heter: Skjære alle over en kam...
Anonym
20:43 14.04.2008
Er det ikke bedre å være gode venner når man engang har gått fra hverandre? Uansett årsak?
De fleste barn er ikke kasteballer, de er trygge og gode unger. Men i noen tilfeller gjør de voksne livet til ungene fælt ved å opprettholde konflikter osv. Jeg kan også si at mange bare gir opp for lett, men det får bli deres sak:)
Anonym
08:30 24.04.2008
Det som gir meg frysninger er de som holder sammen bare for barna. Vennskapet svinner, og barna vokser opp i et hjem fylt av krangling.....
Anonym
23:46 14.07.2008
Heller være et skilsmisse barn enn å bo i et helvete.
Nå har det vært veldig mange kamper frem og tilbake i alle disse årene. Min avgjørelse om å gå fra han er min beste avgjørelse ewer! De kan gjøre mye vondt mot meg, men la barna mine være. Barna har kontakt med bf,men ofte vil de komme hjem når de skal være der. Eller han har ikke råd til å ha de...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem