Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Har du erfaring med Pergo+Metformin?
 12:44 7.04.2008
Har ikke PCOS, men ei venninne ble gravid med en slik kur.Uten å ha PCOS.Det var visst hormonstabiliserende.
Noen med erfaring?
Tenkte å ringe legen min og høre om j kunne få resept på Metf.

Hilsen
Rose38
Sv: Har du erfaring med Pergo+Metformin?
 13:12 7.04.2008
Hei!
Eg brukar dette, men så har eg PCO og då. Eit av trekka ved PCO er at ein har ein lett grad av insulinresistens,( som i diabetes type 2) og Metformin vert brukt for å stabilisere blodsukkeret som verkar inn på hormonproduksjonen. Har ikkje høyrt noko om at ein brukar Metformin utan at ein har insulinresistens. Det går an å sjekke for insulinresistens vha blodprøver. Eg vart gravid men mista tidleg på første kur med pergo + met. No har eg akkurat fått positiv test etter andre kur :-) så no kryssar eg fingrane for at det skal virke bra vidare, så spiren vert verande. Lykke til!
soleia
 15:24 7.04.2008
Nei har ingen erfaring.. men ville bare si hei og si at nå er det på tide å møtes snart igjen :o)))

Håper alt er bra med deg/dere!!

STOR KLEM FRA MEG
Tullemor1 4ivf-Rugerpå2
 14:22 9.04.2008
Hei Soleia! Gratulerer så mye! Så flott at du er blitt gravid!
J ringte gynekologen min idag og fikk beskjed at j ikke kunne få Metformin. At d var beregnet kun for PCOS.
Men han skulle sende meg ny resept på Pergo.
Vell.Da får vi se.

Og Tullemor; jeg er så spent hvordan d går med ruginga! Når er "IKM"???
Rose38
 15:17 9.04.2008
Søndag... 13
Tullemor1 4ivf-Rugerpå2
 15:19 9.04.2008
Tullemor :-) Fyttikatta - jeg sjelver av spenning!!!Dirre dirre...Jeg ønsker så hardt -så hardt at du skal bli MAMMA snart!

Stooooooooooooooooooooor klem
Rose38
 15:22 9.04.2008
Tusen takk snuppa.. sitter her på rugedag 7 og bare tisser blir gal, er kvalm og er så trøtt at jeg orker bare jobbe halve dager.
Men det er vel bivirkninger av crinonen sikkert..

kleeeeeeeeeeem
Tullemor1 4ivf-Rugerpå2
 15:29 9.04.2008
Du har PM :-)
Rose38
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------