Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Akupentur
 08:02 7.04.2008
Hei.
Ja denne mnd blir medisinmannens mnd hehe...
Vi satser på aku behandling hos en iransk jordfar(mannlig jordmor).
Skal behandles 3 ganger før eggløsning og ikke ha sex før dag 12(veeeeldig streng beskjed) (men skal dobbeltsjekke med eggløsningstester jeg da hehe)
Behandlingen jeg skal ta skal balansere hormoner og psyke, og fortykke livmorslimhinnen slik at egget klare å feste seg..
Blir spennende å prøve dette denne mnd..

40år og vil ha barn!
Sv: Akupentur
 16:59 7.04.2008
Så spennende...hvor befinner denne mannen seg ?

Og hva koster det ???

Hold oss informert da ?? :O)

Vegaspia
 09:05 8.04.2008
Heisann.
Denne spennende mannen holder til i Hardanger. Han var med i serien "migrapolis" på nrk for en stund tilbake.Jeg har ikke spurt om pris da han er en jeg kjenner ganske godt ,men jeg antar at jeg må betale etter hvert he he. Kan skrive det inn her viss du ønsker det når jeg vet mer. Jeg skal holde dere informert. Blir i alle fall veldig spennende. Han mente han kunne øke blodsirkulasjonen i livmorslimhinnen kraftigt da han trodde at min SA kunne skyldes litt skrale forhold der pga alder. I tillegg ville han prøve å stimulere eggløsningen. Hva han egentlig kan få til vet ikke jeg men jeg syns det er verdt å prøve! Så første time er i morgen på syklusdag 6, og neste time i overmorgen på syklusdag 7. Så siste time denne syklusen på dag 11. Dette kan vi gjennta i opp til 3 sykluser mente han. Så da er det bare å hoppe i det. Eneste minuset jeg kan se med dette opplegget er at jeg syns det blir for lite sex før EL men der var han sååå streng.. Jeg fikk ikke noe annet svar på dette annet enn at man skulle holde seg til eggløsningen nærmet seg og så kjøre på dagen før El ,El -dagen og dagen etter EL.
40år og vil ha barn!
 10:09 8.04.2008
Lykke til!
kine-66
 11:45 8.04.2008
Så spennende da. La oss håpe dette er det "lille" puffet som skal til for at du skal bli gravid :) Lykke til!
Dotten
 22:52 28.04.2008
Hei Hei...

Kan eg få spørre deg om kor han satte nålene på deg???
G.I.H
 07:12 30.04.2008
Hei.
han satte forskjellige plasser hver gang og jeg ble gravid etter 4 behandlinger ,altså en syklus :-)
Nå får jeg bare håpe at jeg ikke mister igjen...
40år og vil ha barn!
 08:45 30.04.2008
Hei 40 år og vil ha barn!

Betyr det at du er gravid igjen?? I så fall gratulerer så masse;)))))

Jammen godt gjort å bli så fort gravid på egen hånd og med alderen over 40!

Lykke til!

mvh

lissi65
 10:59 30.04.2008
Gratulerer, 40 år og vil ha barn. Jeg har nok sett deg inne på "Gravid i moden alder" - har fått med meg at du er gravid. Flott, det går sikkert bra denne gangen!

Blir jo misunnelig, da, bare negative tester på meg. Men håper det er blir min tur snart.
Tobarnsmamma neste år?
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------