Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 9-12 år

For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
17.maiklær til 10 åring?
11:01 6.04.2008
Hva kler dere barna deres i 17.mai. som begynner å bli store... tenkte på penbukse og skjorte.Litt usikker på sko. Må jo også ha en pen jakke da, for det er skjelden det er varmt. ......??? Har tre barn å kle på 17.mai, så fint med litt tips:) Gjerne også hvor de har fine gutteklær
prinsesse fiona
Sv: 17.maiklær til 10 åring?
14:17 6.04.2008
Hei
Jeg har en som er 10 og en som er 12 + noen små :). Men de to eldste har jeg dressjakker til i et slags cord-stoff. I fjor kjøpte jeg en kjempekul grå/svart, slitt og trang olabukse (litt sånn rock'n'roll :) til eldstemann, samt at han hadde en sort skjorte og en hvit T-skjorte med endel mønster/bokstaver/dødningehoder(!) over brystet. Han hadde da t-skjorta over skjorta og den sorte dressjakka utenpå der igjen. Også litt spisse pensko til. Han var kjempetøff :)
Lillebror på 10 hadde dressbukse (sort m/hvite, tynne striper), hvit skjorte og en grå, strikket vest m noe tøft mønster på foran. Kjekk og stram :) Bruker ofte hvit pikétrøye til det antrekket også. Tror de har endel fine og tøffe klær på Cubus.

De tre minste (4,7 og 8 år) skal ha bunad. Tror kanskje det er siste året for henne på 8 :)

Synes det er en fin tradisjon å pynte seg 17.mai, så det kommer barna våre til å måtte fortsette med :) Synes det ser snålt ut med gutter i fotballtrøye og hullete jeans denne dagen... Går jo an å finne pentøy selv gutter i puberteten synes er kule, bare de blir tatt med litt i beslutningsprosessen :0)
sistemann79
15:03 11.04.2008
Jeg har en gutt som går i 6. klasse og han bruker dressbukse, skjorte (lyserosa skulle det være sist!), slips og en fin jakke (cord, ikke dressjakke). Synes cubus har de fineste klærne til gutt, men vær ute i god tid, det blir fort tomt.
Mamman til 3 lykketroll
15:09 11.04.2008
Daøtrene mine på 12 skal visstnok ha skaterklær :P I fjor var det pappa'n som kjøpte klær til dem, to guttejenter de. Så da ble det T-skjorte med dødningshode og skaterbukse, i år skal de ha med skateboard også visstnok :P

Men de to minste 2 og 7 år, skal ha pentøy, skjorte og bukse på han på 7 og penkjole på minste, de tre eldste vi har vet jeg ikke de er 15, 17 og 20, så de får bestemme selv.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)