Samlivsbrudd
Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Tok en beslutning......men hva nå??? |
01:08 6.04.2008 |
|---|---|
jeg har skrevet endel innlegg her tidligere, har hatt mange problemer med min tidligere samboer... Han var wowtilhenger, tok meg for gitt, gadd ikke finne på ting med meg og barna, var giddaløs og tiltaksløs, 0 økonomisk sans, hadde et temperament uten like,og slang med leppa litt for ofte.. jeg gråt mye og var mye lei meg. Takk gud for gode venner som kom og hentet meg når ting var som verst... En vakker dag rant det fullstendig over for meg, og jeg tok skrittet jeg trodde jeg aldri kom til å ta, fant meg en leilighet, og solgte huset vi bodde i, var først da jeg oppdaget hvor glad han var i meg. Den iskalde gutten ble plutselig myk, gråt og gråt og ville ha meg tilbake... Men det som da hadde skjedd var at jeg hadde møt en ny mann i dette forvirrede øyeblikket som overøste meg med positiv oppmerksomhet og komplimenter, aldri før har noen brydd seg så mye..Jeg følte meg bundet til denne mannen fordi han overøste meg med ting og penger, samtidig som jeg av en eller annen grunn savnet eksen min fortsatte jeg mitt nye forhold... Men det gikk altfor fort, og tilslutt måtte jeg bare bryte. Hadde et helvete på jord der også, han likte ikke å bli dumpet, men jeg kom meg gjennom det, og bestemte meg for å være alene en stund. Så var det da en felles bekjent av meg og x som har vært og hjulpet meg med praktiske ting hjemme, har derfor hatt endel med ham å gjøre. har kjent ham i 5 år, og er snill som dagen er lang.. Handy og alt annet enn giddaløs, han har alt i orden i livet sitt, plutselig fikk vi varme følelser for hverandre, og nå føler jeg at jeg har gjort det samme igjen. x maser og maser om å få meg tilbake, han elsker meg fremdeles sier han, og sverger på at han har blitt et nytt og bedre menneske, kan kanskje være, han har hatt det kjempetøft etter vi gikk fra hverandre. bl.a prøvd å tatt livet sitt i fortvilelse...det har vært en forferdelig tung tid. Samtidig har jeg nok en gang rotet det til for meg selv... ene dagen er jeg kjempeforelsket i min nye flamme,mens andre dager tenker jeg bare på x'en min... Han er pappaen til jenta mi også, så det ville jo vært best for henne om vi ble sammen igjen... Det er så mye for og mot... Med min nye flamme VET jeg at jeg aldri vil få det vondt igjen, vil alltid bli behandlet med stor respekt, føle meg elsket, enten ejg vil eller ei bruker han opp hele lønna si på meg, og han elsker barna mine like mye som han elsker meg. Jeg fortalte ham en gang at jeg hadde følelser for xn min, stille og rolig trakk han seg tlbake i stor fortvilelse og gjorde ikke annet enn å gråte og stenge seg ute fra omgivelsene.. Han vil ikke leve uten meg, og det vil ikke xn min heller... jeg gikk tilbake til han nye da,og har aldr sett en gutt så glad før. Må også nevne at jeg er forferdelig sjalu på x når han drar på fester og blr sjekket opp, helgene jeg har barna er et mareritt.han er kjekk og kan nok få hvem han vil, men han vil jo bare ha meg...gode gutten min.. jeg savner ham,men skal jeg følge hjertet eller fornuften? havner jeg tilbake i gamle spor om jeg følger hjertet?? Så hjelp.... Ingen kan vel hjelpemeg i en slik situasjon... men jeg må få ut litt frustrasjon...jeg sliter som jeg aldri har gjort før.......:((((( *forvirret* |
|
| Anonym | |
Sv: Tok en beslutning......men hva nå??? |
18:10 6.04.2008 |
|---|---|
Jeg må bare være ærlig mot deg: Det virker som det trigger egoet ditt veldig å ha to menn som "konkurrerer" om deg, og som du ikke har selvtillit nok til å stå på egne ben rett og slett. Hvis du er så usikker bør du være alene en stund. Hvordan tror du ditt turbulente følelesesliv påvirker barna dine? |
|
| Anonym | |
Sv: Tok en beslutning......men hva nå??? |
18:15 13.05.2008 |
|---|---|
Ser at du er i valgets kvaler.... du kan ikke få i pose å sekk, og du kan ikke opperere slik mot andre heller. Sjønner at du har fått nok av x`en. Men eg trur faktisk at noen trenger å bli satt på sidelinja for å sjønne hvordan de har oppført seg. måtte eg iallfall, og skjønte ikke at eg kjørte eg egoløp i mitt forhold før ho gjorde det slutt. Dette er ennå ferskt, men iløp av ukene som har gått har eg innsett alle feila mine i mitt forhold og familieliv. Eg har brukt all min tid å se på mine feil, og har nå fokus på å endre holdinger og verdier... Eg savner henne hverdag, og eg klarer ikke å se at vi ikke skal være sammen. Men det virker for at hun har bestemt seg, eg når ikke inn med noe. Hun har nok sikkert fått fult beger hun også.... Men saken er at eg er veldig, veldig klar for å gjøre endringer i mitt liv, og eg er veldig klar for å komme sammen med henne og snart et helt nytt liv sammen. I det nye livet ønsker eg at vi kan lage oss en fellesarbeidsbenk, der at våres felles kriterier for at vi skal fungere og ha det godt ilag ligger. Dette ønsker eg at vi skriver ned, slik at eg kan lese dette minst 3 ganger i uken, helt til at dette er blitt en naturlig kvardag for oss..... Så om du og eksen din ønsker det begge så vil dere klarer det. Men ikke sette 2 menn opp mot hverandre...... det blir feil. Det er faktisk du som må velge !!!!!!!! |
|
| Anonym | |