Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

GRAVID!!!
 07:52 5.04.2008
Ingen symptomer, men fikk et lite innfall i morges og bestemte meg for å ta den testen som har ligget i nattbordsskuffen leeeenge - og tenk at den ble positiv!! Har prøvd i mange pp nå, og skal egentlig begynne med pergo til uken. Er veldig glad nå, men vet at frykten for å miste sikkert kommer snikende i løpet av dagen. Opplevde 2 tidlige SA i fjor sommer, og det gjorde veldig veldig vondt. Men - akkurat nå er jeg den lykkeligste i hele verden... Kanskje det blir en bitte liten juleglede på oss nå? Foreløpig termin 17.12.08 :-)
mollymamma08
Sv: GRAVID!!!
 10:16 5.04.2008
JIPPI!!
Gratulere så masse.....................
Jeg begynte å blø igjen i går, 4uker etter SA :-(
40år og vil ha barn!
 11:13 5.04.2008
Gratulerer så mye, mollymamma! Dette var virkelig en hyggelig nyhet en lørdagsformiddag :-)

Lykke til - og du vet at alle gode ting er TRE, så denne gangen sitter spiren.

Jeg for min del må belage meg på et 2009 barn og det satser jeg fullt og helt på!

Ha ei super helg og gled deg over den lille spiren som vokser i magen din.
Turva
 11:19 5.04.2008
Gratulerer -
stell pent med deg selv nå :O).
Mine beste ønsker for et problemfritt svangerskap !
ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥
 15:53 5.04.2008
Slenger meg på og gratulerer jeg!!!!!:)

Håper vi andre er like heldige og får et 2009-barn:)

Denne helga jobber jeg sikkelig med saken;)

Tenk å fått et nyttårsbarn..
Indianerjenta_74@
 21:31 5.04.2008
Tusen takk alle sammen, håper bare at vår bitte lille spire trives og blir værende de neste ni månedene.
Her kommer masse babystøv til dere :-)
mollymamma08
 22:50 5.04.2008
Heisann Mollymamma. Jeg husker deg fra i fjor sommer da du mistet. Det var omtrent samtidig som jeg mistet to. Så utrolig godt for deg at du endelig er blitt gravid igjen. Jeg sender babyklister i bøtter og spann til deg. Er nå 6 dager på overtid med min spire så jeg vet at jeg har fått tak i kvalitetsklister :-)
Modesty Blaise *overtid*
 09:18 6.04.2008
Hei Modesty - ja, jeg husker det også fra i fjor :-) Lykke lykke til med fødselen, og kos deg masse i tiden framover - og tusen for kvalitetsklisteret! Trenger det virkelig, kjenner allerede at bekymringene nesten tar overhånd...
mollymamma08
 11:01 7.04.2008
Gratulerer kjempemasse!!! Så herlig! Masse lykke til, dette fortjener du!

Tobarnsmamma neste år?
 13:19 7.04.2008
Gratulerer! kryssar fingrane for at det skal gå bra med deg og spiren!
Eg kjenner litt til korleis du har det. Eg har og hatt to tidlege SA, siste i januar. I dag har eg fått blått kryss på testen, men klarar ikkje heilt å juble enno, ventar liksom berre på ein ny nedtur. Men det er vel tredje gangen som gjeld?! Me satsar på det! Masse lykke til!
soleia
 14:20 7.04.2008
Åh - gratulerer til deg også soleia - når har du termin?
Jeg har fått masse kvalitetsklister av Modesty, så jeg sender over litt til deg også ;-)
mollymamma08
 15:10 7.04.2008
Gratulerer masse til deg også, soleia! Lykke til! Nå skjer det sannelig mye her - håper det er min tur snart og!
Tobarnsmamma neste år?
 15:17 7.04.2008
Takk for klister, det kjem godt med! Termin vil vere sånn ca 19.12. Men som sagt tek eg ikkje heilt av enno. Lykke til til deg og, Tobarnsmamma neste år, du kjem nok snart etter!
soleia
 17:10 7.04.2008
Gratulerer Mollymamma08 :)))
Dette var hyggelige nyheter :)
Jeg skal rydde plass til deg hos oss gravide i moden alder ;)

Klem
Smugs
 10:11 8.04.2008
GRATULERER!
kine-66
 11:43 8.04.2008
Så koselig :) Gratulerer så mye og masse masse lykke til :)
Dotten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------