Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt 3-5 år

For dere med barn i alderen tre til fem år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Sykle uten støttehjul
20:34 4.04.2008
Når lærte deres barn å sykle uten støttehjul? Min gutt på 4 er litt redd for å prøve det, men det er vel bare å trene mye på det.
PiaPia
Sv: Sykle uten støttehjul
09:45 8.04.2008
Vi har også en gutt som var 4 i januar han trener også nå på og sykle uten støttehjul men litt skummelt enda, men han viser han vil så regner med trening til sommeren så sykler han uten.
Mamma`en til godgutten
08:49 9.04.2008
Det varierer veldig, uten at det er tegn på noe unormalt. Mine to eldste lærte det begge sommeren det året de fylte fem. Den minste på fire har ikke lært det ennå, men jeg regner med at vi begynner til sommeren.

Husk at hvis han er engstelig er det viktig at sykkelen er liten nok. Den skal være så liten at han helt uanstrengt kan sette begge bena i bakken, helst uten å måtte "stå på tå". Da blir han mye tryggere med en gang.
Filifjonka
18:11 9.04.2008
Gutten min lærte seg å sykle uten støttehjul 1 mnd etter 3 års dagen sin:) mens søstra hans ikke lærte det før den dagen hun fylte 6, hun var litt redd av seg.. hehe:)
h@ppy med prins og prinsesse:)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)