Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Oss pappaer imellom

Denne debatten er kun for menn. Her er det meningen at fedre skal kunne dele sine tanker og lufte sine spørsmål uten at damene blander seg. Vi vet det er vanskelig for damene, men vær så snill å holde dere unna!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Erfaringer med "post abort syndrom"??
00:43 4.04.2008
Noen som har noen erfaringer med hvordan jeg som kjæreste skal klare bedre å stille opp for jenta mi som sliter med post abort syndrom?
Hun sier at det bare blir verre av å prate med meg, for jeg sier bare feil ting.
Noen damer her som har opplevd de samme, eller eventuelt noen menn som har vært i samme situasjon som meg?
Vil så gjerne klare å stille opp for jenta mi på best mulig måte.
Noen som har noen erfaringer å dele?
Anonym
Sv: Erfaringer med
23:50 6.06.2008
Huff, kjipt at ingen har svart deg.... Jeg har opplevd 3 ufrivillige aborter, og man blir naturlig nok litt frynsete og nedfor etter en sånn opplevelse.
Vil hun ikke snakke med noen om det? Eller er det ekstra vanskelig fordi det er deg? Du sier at hun syns du sier "feil" ting....hva med å ikke si så mye til å begynne, men heller prøve å få henne til å prate?
Hvis hun ikke har snakket med noe så har hun mye dritt samlet opp. Men samtidig; jeg skjønner henne - jeg klarte heller ikke å prate om abortene "på kommando", det kom når jeg var klar for det. Hvor lenge er det siden det skjedde?
Vet ikke om du fortsatt er her inne på DIB, men syns i allefall du virker som en bra fyr, en god partner for dama di. Det kan hun komme til å trenge.
Bare å sende PM.
Supermann
Sv: Erfaringer med
20:59 21.06.2008
Du fortjener flere svar! Har opplevd tre spontanaborter selv. To av dem i 12. uke, og nokså nært i tid. Etterpå blir jeg kastet inn i en hormonkarusell, og blir veldig nedfor. Det beste for meg er på bli vist omsorg i den første perioden. Klarer ikke helt å kjnenne mine egne grenser heller. Det er så kaos i hodet at det er vanskelig å sette ord på noe. Men masse omsorg og var kjærlighet, og en som lytter når man er klar for å snakke er godt. Synes den vanskelige tiden etterpå varer en god stund. For meg er det slik at en ny graviditet virker som eneste løsning. Men alt dette vil jo være individuelt.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)