Neida, det er ikke for sjelden om han vaskes med klut noen ganger i uka. Det er ikke bra å bade for ofte heller. Jenta mi bader alt fra hver fjerde dag til en dag i uka.
Vi bader 5-åringen annenhver dag. Ellers vasker vi han nedentil med klut hver morgen siden han fortsatt tisser i bleie om natten.
Anonym
Sv: Hvor ofte bader dere deres 3-4 åringer?
23:26 8.05.2008
Ja det er for sjeldent etter min mening:=) Jeg dusjer jenta mi på 3 år 6-7 ganger i uka.Hun går i barnehage.Når hun var hjemme med meg så bada jeg henne ca 3-4 ganger i uka og vaska henne med klut i ansikte og nedentil hver morgen og kveld.
Er det virkelig noen som ikke vasker barnet sitt nedentil hver dag??Det er jo vemmelig .Tenk at barnet skal venne seg til renslige vaner!Tenk om du skulle ha dusja en gang i uka men såpe hver 14 dag......ØØØØØØØØØØØ!!!!!!
Ikke bra for huden!!!!Pisspreik kaller jeg det!
Jeg vasker meg nedentil morgen og kveld...som å pusse tennene!
Anonym
Sv: Hvor ofte bader dere deres 3-4 åringer?
11:39 9.05.2008
Mi bada stort sett to ganga i uka, men ser at i disse sand og gjørmetider i bhg, så treng ho å bades litt oftere enkelte ganga :D Ellers bi ho vaska kvær kveld :D
Bader 1 gang i uka på vinteren , blir oftere på sommeren pga. sand og sånn ... Denne uka har vi måtte lagt hun i bløtt hver dag etter barnehagen ! Bruker ikke såpe hver gang .
Vaskes nedentil og ansikt / hender morgen og kveld.