Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Prøver på nr. 2
 13:31 1.04.2008
Hei, jeg er 35 år. Vi prøver å lage et søsken til vår datter på 19 måneder. Skulle selvfølgelig ønske at jeg allerede var gravid. Men har jo lært fra første runde at dette med graviditet og prøvetid etc er en tålmodighetstest. Har lest her inne at noen skriver at man fortere blir gravid med nr 2, mens andre skriver det stikk motsatte. Er det noen som har erfaring med dette?
Zala Z
Sv: Prøver på nr. 2
 18:53 1.04.2008
Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye, du er bare 35. Jeg ble gravid m. nr 3 på din alder og det gikk fort å bli det. Lykke til.
Agne
 12:04 2.04.2008
Takker for svar! I dag er jeg overlykkelig. Tok en test egentlig to dager før IKM, og jeg er gravid! Med førstemann prøvde vi i 7 pp, denne satt på 3. Hadde liksom håpa at jeg skulle bli gravid før jul, men så blir det forhåpentligvis baby før jul. Klarer ikke helt å slippe jubelen løs siden det er så tidlig, men allikevel da. Er i grunn overlykkelig og skjelven. Lykke til til dere alle!
Zala Z
 19:21 2.04.2008
GRATULERE! Kjempekjekt............ Håper det snart blir meg :-)
40år og vil ha barn!
 14:51 4.04.2008
Så flott! Gratulerer!
Noen oppskrift å dele med oss andre som håper? Levde du som vanlig, trente etc eller tok du noen forhåndsregeler for å lykkes?
Anonym
 15:53 3.04.2008
Gratulerer så masse. Her sliter vi med nr. 2. Snuppa satt på 4-5 pp'er, men nå er vi i 21. pp med nr. 2, og enda ingen spire :(

Lykke til :)
Dotten
 12:38 7.04.2008
Hei! Vi prøvde på nr.2 når junior var 11 mnd.Ville ha 2 tette.Ble gravid på 1.pp! Kunne ikke tro det! Men det ble kun 10 lykkelige uker.Endte m.a.o. i MA med utskrapning.

Mager trøst er at vi ble gravide så raskt!Og uten hjelp!

Prøver nå igjen.Tok dobbel Pergo nå, men tanta kom.
Vurderer å høre m legen min om Pergo+Metformin.Selv om j ikke har PCOS.Ei venninne fikk det og ble gravid med en gang.Det er visst hormonstabiliserende.

Zala Z, du må ha lykke til! Det er bare å stå på :-)

Rose38
 12:40 7.04.2008
Leser nå at du er gravid !!! Så d ikke før nå.Utrolig bra!!!Masse lykke til videre :-)

Klem
Rose38
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------