Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen som har prøvd en pause fra et langt forhold. Jeg har så lyst
22:51 31.03.2008
å prøve det. Jeg er bare dritalei hele forholdet, men han nekter: er det slutt, er det slutt! sier han..og da blir jeg usikker.
Anonym
Sv: Noen som har prøvd en pause fra et langt forhold. Jeg har så lyst
01:34 1.04.2008
Vet du hva?? jeg har det akkuratt som deg...vet ikke hva jeg skal gjøre lenger..hvor jeg skal begynne og hvordan.Vi har 3 barn sammen og vært gift i 12 år .jeg giftet meg som 18 åring.det værste er at jeg ikke finner noen sted å bo siden han ikke vil flytte..det er faren hans som eier huset vi bor i.men man må bare prøve å se tro jeg.
Anonym
20:18 7.04.2008
Jeg er enig med din samboer. Hva skulle en pause være godt for da? Enten må man velge å jobbe med det man har ellers må man gjøre det slutt. Men det er jo mulig å prøve å bo litt hver for seg en stund da, men da må man likevel satse på hevrandre.
Groosalugg
12:33 17.05.2008
Har samma problem som deg, er møkk lei av å bli behandla som dritt!!!!! og med det gjør at jeg er blitt dritt lei han. Skal ikke være lett å gå fra hverandre, spseilet ikke når man har barn sammen
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)