Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 6-8 år

For dere med barn i alderen fra seks til åtte år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Ballettklær jente 7 år
12:02 31.03.2008
Heia. Jeg trenger hjelp til å finne balletklær til min datter på nett. Ho er nå 6,5 år. Hva jeg leter etter:

1. Hun elsker rosa, så det må det være.
2. Men det må ikke være slike strutteskjørt, det er det ingen på hennes gruppe som har nå.
3. Men jeg ønsker ikke slik drakt med smale spaghettistropper. Det syns jeg ser for nakent ut. Må helst være kortermet (eller med lange ermer).
4. Skjørtet vil jeg skal ha litt lengde. Jeg syns det blir litt nakent med disse påsydde korte skjørtene som ikke dekker rumpa engang.
5. Skjørtet må ikke være gjennomsiktig tyll...
6. Og det må ikke være så sinnsykt dyrt. Og med det mener jeg over 500 kr inkl. frakt. Helst maks 400 kr!

Takk på forhånd for hjelp!
Bodogirl
Sv: Ballettklær jente 7 år
20:33 15.04.2008
De har billig ballettøy på H&M. Rosa turndrakter og små løse skjørt!
lavemeg
Sv: Ballettklær jente 7 år
13:55 23.04.2008
Da fant jeg en internettside som heter Blå Fugl as. Fikk tak i et nydelig skjørt og en fin body. Og så et hårnett da som hun hadde ønsket seg ;o)
Bodogirl
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)