Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Mine, dine og våre barn

Denne debatten er for alle som ikke er medlemmer av en kjernefamilie, og det er vel de aller fleste. Her kan du komme med hjertesukk og dele erfaringer med andre så mye du orker!
Her er anonymknappen tatt bort.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Har noen av dere gitt fra dere hovedomsorgen til mor/far eller overtatt hovedomsorgen for noen av barna deres fra mor/far?
10:44 30.03.2008

Vi er mitt i en sak nå, der vi mest sannsynlig kommer til å overta hovedomsorgen for barnet til min samboer. Så vi bare lurer på hvilke skjema som eventuelt skal fylles ut og sånn... Er det bare å melde om flytting til folkeregisteret, også å endre samværsavtalen?

(denne linken ligger også på DiB/BiM, men håper på flere svar så vi er sikker)

På forhånd, takk:-)
☆Gudlo☆
Sv: Har noen av dere gitt fra dere hovedomsorgen til mor/far eller overtatt hovedomsorgen for noen av barna deres fra mor/far?
11:29 30.03.2008
Hvis din samboer og barnets mor/far ikke har delt foreldreansvar må dere kansje endre. Skjema får dere hos folkeregisteret.

Og så vil det være naturlig at barnehage/dagmamma/skole også får beskjed om det.

:)
QueenVirg
Sv: Har noen av dere gitt fra dere hovedomsorgen til mor/far eller overtatt hovedomsorgen for noen av barna deres fra mor/far?
12:03 30.03.2008
De har delt foreldreansvar, så den er grei:) Ja, klart skolen skal få beskjed..hihihi:) Og den nye han skal begynne på;)
☆Gudlo☆
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)