Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Første barn - Er det noen av dere som skal til IVF forsøk
 15:30 29.03.2008
trenger litt støtte her. Er 35 år, skal til IVF i August. gruer/gleder meg.
Anonym
Sv: Første barn - Er det noen av dere som skal til IVF forsøk
 16:29 29.03.2008
Jeg har hatt mine 3 offentlige forsøk,desverre ikke lyktes enda...
Men skal videre i det private med nytt forsøk i juni.
Hvor skal dere ta forsøk?
Skal dere ha ivf eller isci ?
Det er ikke noe å grue seg til skal du se,
men alt nytt er jo på en måte litt skummelt...

Vi får håpe at strevet blir belønnet med baby !

Hilsen
ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥
 17:29 29.03.2008
det er på Ullevål , og er IVF forsøk.

Vi får håpe at forsøke lykkes !!!
Anonym
 12:38 30.03.2008
Heia!
Jeg skal igjennom min første behandling snart på Stolav. Skal begynne med spray om to uker. Skal ha icsi pga nedsatt kvalitet på svømmerene. Jeg gleder meg på en måte, men gruer meg også fordi jeg føler jeg ikke har kontrollen.... Men må vel bare lene meg tilbake og ta det som det kommer og være realistisk, det skjer nok ikke på første forsøk!
Ja vi får håpe vi får belønning hele gjengen!
Kine71
 11:57 30.03.2008
Anonym

Hei, vi er i gang med forsøk nr 1. Starter med spray 3 april og planlagt uttak er 5 mai. Både gruer og gleder meg. Kom over på ass befruktning også, der er det mange fler i samme situasjon. Det går nok bra skal du se.
Cmoi
 12:15 7.04.2008
Jeg er 38 år, og startet på spray i dag - beregnet uttak uke 19. Vi må ha ICSI pga heller stusslig sædkvalitet hos min samboer... Dette er vårt første forsøk, så jeg kjenner godt igjen følelsen av å glede og grue seg samtidig... Det jeg gruer meg mest til er hvordan jeg reagerer på alle medisinene - delvis for min egen del ift om jeg blir i dårlig form, men like mye for min samboers del - har forstått at enkelte kan bli ganske hormonelle og vanskelige å ha med å gjøre i perioder... Men han har lovt å holde ut, og sier at det er greiere å forholde seg til når jeg har medisinene å skylde på enn det er hvis jeg er litt premenstruell til vanlig... ;-)

Har jo ventet en stund på dette, men da det ble avgjort på onsdag at vi skulle starte allerede denne syklusen, kom det plutselig litt brått på likevel... ;-) Men det får stå sin prøve - nå er vi i gang og optimistiske, selvfølgelig.
pus69
 22:51 11.04.2008
Hei, jeg er 38 og skal starte med 1. ICSI på Haukeland grunnet nedsatt sædkvalitet. Føler jeg har kjempet for å komme så langt, ble glad da vi nylig ble godkjent, og så gruet jeg meg bare. Men i de siste dagene har jeg begynt å glede meg også og fått en sånn koselig spenning i meg. det kan jo bare være bra. Men jeg gruer meg også fortsatt. Planlagt uttak uke 25.
Stå på jenter!
Bie Maja
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------