Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

UV-drakter til baby
 21:52 28.03.2008
Tenkte det kunne vær smart, men vet ikke hvor jeg få tak i disse.
Vet noen om man får kjøpt slike drakter på Kreta?
Anonym
Sv: UV-drakter til baby
 09:13 29.03.2008
jeg bestillte fra australia jeg... der er de helt sykt redde for sol.. så da regner jeg med at det er bra! Også var det et kjentmerke også da... søk på stingray... de leverte raskt og bra og husker ikke helt, men syntes ikke prisen var så ille heller! Min lillegutt stortrivdes i sin og jeg var helt trygg på at han ikke ble brent! Vi brukte vår hver dag i to uker i thailand!
Bippe77
 12:45 29.03.2008
ja, stingray er bra... :-) frakten er til å med gratis når du bestiller fra australia.... så sparer på å bestille der, enn å kjøpe på norske nettsider..
godklumpen & meg
 19:06 29.03.2008
Tusen takk til dere begge:-) Fant nettbutikken i Australia.
Anonym
 15:38 4.04.2008
Jeg har kjøpt slike drakter på Poarn O Pyret og på Kappahl. De selges også på nettet flere steder i Norge. Spf 50. Men draktene som ble anbefalt fra Australia så veldig bra ut da! Spesielt de som å ut som vanlige klær :-)
Bellami & oktobergullet
 09:07 7.04.2008
ja, de er veldig fine! De her hjemme er sikkert ok de også... mern stoler mer på at de er bra de fra austrailia... ihvertfall i forhold til kappahl! Polarn sine så jo ganske greie ut de også da... Australia har jo litt mer erfaring på sterk sol....
Bippe77
 07:31 11.04.2008
Vi kjøpte UV-drakt på XXL før vi reiste til Thailand. Den er fra O`neill og er helt rå!! Den har korte ben og armer da, vet ikke om andre UV-drakter har det... Var ganske billig, tror vi betalte 199 eller 299. Ellers vil jeg anbefale solkrem med faktor 50 for infants fra Vichy som selges på apoteket. Holdt selvfølgelig mini i skyggen så og si hele tiden, men kunne fint ta han med ut i vannet uten å bekymre oss for at han skulle bli brent!!

Og husk UV-hatt!! De er helt geniale!!
siv79
 08:49 11.04.2008
Den vi har har lange armer og bein... synes det er greit på lille gutt når han er så liten, men når han blir større da blir det korte ermer og bein! Solkrem med fysisk filter anbefales.. så slipper man smøre så pfte.. de helt små skal jo helst ikke smøres... Clarins sin til barn har fysisk filter.. vet ikke med Vishy jeg, men Vishy pleier å være enkle å smøre ut da! Men sjekk det med fysisk filter!
Bippe77
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------