Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Vaksinedebatten

Vaksinering er et omdiskutert tema, det er det ingen tvil om. Det er heller ingen tvil om at vaksiner i hovedsak redder liv rundt om på hele kloden vår og at vaksinasjonsprogrammer har utryddet feks kopper som sykdom. Av 1000 barn som ikke er vaksinerte og får meslinger, så vil ett av dem dø, også her til lands.
Så har man også situasjoner der vaksiner ikke har vært skikkelig utprøvd før man tar dem i bruk, og dette har blitt store tragedier. Feks Thalodomid barna som ble født på 70-tallet.
Før du fatter en beslutning om hvorvidt du skal la være å vaksinere barnet ditt, så ta en skikkelig diskusjon med helsesøster eller fastlegen din, alternativt våre barneleger som du kan treffe på nettprat på www.gullsmokken.com.
Slit debatten med helsa, men fatt ikke beslutningen din på bakgrunn av innleggene her.
Vennlig hilsen jordmor Siri
litt mye overfølsomhet her inne om dagen......
 22:45 27.03.2008
begynner å bli pinlig å lese alle disse teatralske fjolle innleggene om at "alle er så slemme...." og "her vil jeg jammen ikke være".......en tanke latterlig å sløse bort lunsjen sin på dib også da.....det sier jo litt om hva slags sted du jobber da.....engasjerte husmødre med moderatorfunksjon er en smule komisk....
gangster-hippie
Sv: litt mye overfølsomhet her inne om dagen......
 22:52 27.03.2008
Men blir det ikke slik når en føler seg truet da.......Enten det eller så står de på fhi lønningslistene og er blottet for lys...=)Mange er nok redd for å stikke nesa si i dette, nettopp pga det de finner....også grunn til jeg la ut linken under, lett og forståelig for alle=)

Modde truselen har vi vel hørt om før på flere av trådene hehe
**Angelica**
 23:59 27.03.2008
....neste gang skal jeg droppe inn på slanke debatten å fortelle de at det ikke er noe lurt å slanke seg....eller inn på krangle for å moralisere om tonen der.....eller bli nonne på sex debatten.....
gangster-hippie
 00:12 28.03.2008
Aaahhh...nonne på sexdebatten vil jeg gjerne være tilskuer på...hehe... =)
**Angelica**
 00:29 28.03.2008
Så enig, så enig med deg :-)

Forresten må du tømme postkassa di, prøvde å sende deg PM men får beskjed om at postkassa di er full eller at du har blokkert meg. Og det har du vel ikke? :-)
Mamma`n til skjønne gutten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------