Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
går mot samlivsbrudd, men håper hun vil gi meg en mulighet
22:10 26.03.2008
har vært sammen med en flott jente i 12 år, og vi har to flotte barn sammen, har til tider sagt ting som sårer henne, og nå gikk jeg nok litt for langt. ser det ut til......og hun ville jeg skulle flytte ut.
ble til at hun reiste på påsketur alene med barna mens jeg bodde hos mine foreldre og litt i huset våres, nå skal jeg bo i huset vårt noen dager med ungene, mens hun skal ha de til helgen igjen.
jeg er villig til å endre meg på alle måter slik at hun skal få det bedre med meg, hun føler at det er jeg som bestemmer litt for mye. hun sa seg villig til å gå i familierådgiving, men noen dagere senere trakk hun tilbake det og ønsket at jeg flyttet ut så hun fikk ro og fred.
vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få ordnet opp i dette, har ikke lyst til at vi skal bo hver for oss, da hun er den jeg elsker over alt på denne jord.
noen som har noen gode ord å komme med så kanskje kan redde samboerforholdet ??
Anonym
Sv: går mot samlivsbrudd, men håper hun vil gi meg en mulighet
23:03 26.03.2008
Nå vet jo ikke jeg hvorfor hun ikke vil mer da,og ikke hva du har sagt.Men jeg vil annbefale deg å legge deg flat for det du har sagt.Ikke si at grunnen til jeg sa det var fordi du..........,men si heller at det du har sagt angrer du bittert,og du foventer ikke at hun skal glemme,eller tilgi,men at du vil vise at du ikke mente det.Kan ikke gi så mye råd når jeg ikke vet mer om situasjonen,Si hva du føler og at du syns det er trist at ting er blitt som de er.Spør hva hun synes om ting,og om hun er ferdig med deg,eller om hun ikke vet helt,men trenger tid.Ikke mas og ikke be på dine knær og lov noe du ikke kan holde.
Sv: går mot samlivsbrudd, men håper hun vil gi meg en mulighet
11:44 27.03.2008
Gi henne tid, lytt til henne. prøv å holde hodet litt kaldt.
Vær seriøs. Stå for meningene dine, vær klar på hva du har gjort feil,og hva du evt mener ikke er noe galt med.
Vær ærlig. Vær voksen. Ikke sleng dritt i sinne.
Det tror jeg er den beste måten å finne ut om det kan bli no mer. Lykke til.