Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Foreldre som er kronisk syke/funksjonshemmet

På denne debatten kan dere utveksle gode råd og stille spørsmål til hverandre i forhold til den situasjonen dere er i. Vi har også ambisjoner om å bygge opp en oversikt over de forskjellige forbundene som finnes her til lands, så har du noen gode tips, send meg gjerne en mail. Du finner denne oversikten inne på "linker"
Vennlig hilsen jordmor Siri
dere med bekkenløsning, hvordan gikk det med neste graviditet?
11:35 26.03.2008
jeg fødte fo 9 år siden, og siden da har jeg hatt bekkenløsningen, vridninger og låsninger er ennå dagligdags kost her. forverring i bekkenløsning ved menstruasjon og eggløsning.
nå har jeg i et modig øyeblikk kastet prevansjonen og forsøker omsider på nr 2. men jeg er redd for hvordan det blir å gå. hører om så mange som blir mye værre ved flere graviditeter.
jeg blir glad for å høre erfaringer uansett om de er gode eller dårlige.
Myrtel-1pp
Sv: dere med bekkenløsning, hvordan gikk det med neste graviditet?
13:46 3.04.2008
Siden du har lang erfaring så tåler du vel dette :o)
Jeg var veldig plaget i første sv.skap. og ble ikke bra i mellom heller.
Ventet ikke så lenge som deg med nr. 2 da jeg har alderen mot meg.
Men det er nå nesten 4 år mellom mine. Jeg kjente bekkenløsningen veldig i uke 10 og da ble jeg raskt verre. Krykker ble redningen og jeg begynte med det tidligere enn med første mann.
Jeg var heldig som hadde fått bhg. plass til Storebror, så det meste av sv.skapet foregikk på sofa, i seng, en tur til postkassa og tilbake.
Men Knerten er så verdt det. Men nå er det slutt. Ifølge helsepersonell skal jeg være glad for at jeg har to flotte gutter. Det blir ikke fler. Er livredd for at jeg skal slutt å virke helt.

Men det er jo ikke sikkert at du får det sånn da....... :o)
Nå har jeg hatt bekkenplager siden des. 2001 det er drøyt 6 år det.
Håper jeg blir helt frisk en dag. God bedring til deg. Og du, smertene er glemt når babyen ligger på magen din. Men de ble dessverre ikke borte da :o(
mamma søker barn-har fått 2
13:28 10.04.2008
Jeg har forresten også diagnosen fibromyalgi og har hatt det siden jeg var barn (4-5 år gammel). Jeg har også hypermobilitetssyndrom.
BigDogMamma69
13:16 10.04.2008
Hei,

Jeg hadde 8 år i mellom nr. 1 og 2. I to år etter første fødsel hadde jeg bekkenløsningsplager. Da jeg var i uke 6 i graviditet nr. 2 begynte jeg å kjenne det igjen. Ble aldri ekstremt ille, men hadde mye smerter. Tok det med ro og lyttet til kroppen, så det gikk fint på et vis (uten krykker).

Nå er det 2 år siden forrige fødsel og jeg sliter med smerter i bekkenområdet, låsninger osv. MEN... Det skremmer meg ikke fra å prøve på nr. 3... Får håpe det går bra... Hadde egentlig tenkt at det var nok med to, men så føles det likevel som om det mangler en ;)

Du må ha masse lykke til! Det viktigste er at du lytter til kroppen din og tar det med ro. Ikke presse deg.
BigDogMamma69
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)