Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 9-12 år

For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
9 års bursdag - gutt
16:25 24.03.2008
Lurer på hva jeg skal finne på til 9 årsdagen til gutten min. hadde hele klassen hjemme i fjor, de holdt på å rive huset, så det er ikke et alternativ! Har hatt bowlingbursdag og ute ursdag ned grilling før. Noen som har tips til andre ting jeg kan finne på?
3tøffetyper
Sv: 9 års bursdag - gutt
18:06 24.03.2008
Hva med en tur i svømmehallen? Vi gjorde det på siste bursdag til eldstefrøkna, og det var kjempesuksess!

Utedag i skogen/ved sjøen med grilling, kanskje de kunne kle seg ut?
Karneval er jo alltid populært.

Om det finnes et lite lokale i nærheten som dere kan leie, er jo det veldig greit. Da slipper du mye av rotet hjemme...

trebarnsmor
Sv: 9 års bursdag - gutt
00:30 26.03.2008
Det er jo ikke så uvanlig å bare be de av samme kjønn da - så slipper du at de er så uhorvelig mange.. :)
Vet jo ikke hvor du bor da, men her har vi:
Badelandbursdag
HoppeLoppeLand-bursdag
GigaGøy-bursdag
Fotballmuseet på Ullevål Stadion - bursdag
Alt dette koster rundt 150,- pr pers inkl mat/drikke
Megazone (laserskyting) i Oslo (vet ikke hva det koster)
Harald Huysmann gocart i Oslo arrangerer bursdger med race

Akekonkurransebursdag (...)

Det går an å låne en gymsal - ha aktiviteter der og ta m pølse på termos el.l
Da kan man ha fotballturnering/bandy etc med premie til alle osv

Temabursdag: Jungel/fotball/karate/Ninja eller hva han nå liker - dekorere (enkelt!) innen temaet, finn en lek på internett som passer til temaet som dere kan leke - premie til alle (klistremerker el noe), og mat som passer til.. eks: jungelpizza osv. Da må de som kommer kle seg etter temaet.

Ellers har vi benyttet oss av Frognerparken, Ekeberg etc for utebursdager.

Lykke til :)
sistemann79
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)