Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Røykedebatten

Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
bortkastet å slutte å røyke i svangerskapet, hvis jeg begynner på under amming??? (samme som 3.trim)
12:47 24.03.2008
jeg er såååå røyksugen, hele tiden, konstant!!!!!!!
slutta å røyke dagen testen ble blå, er stolt over det, og jeg kommer ikke til å røyke så lenge jeg er gravid..... nå er det 3 uker igjen til lillegutt kommer, eneste jeg tenker på er å få tatt denne sigaretten.
så lenge han er ute av kroppen min!!!!!

men så var det denne aminga da.......
nikotinen går jo over i morsmelk!

blir det det samme hvis jeg tar meg en røyk nå som under amminga?
lønner det seg å vente til amminga?
selvfølgelig, jeg er ikke dum, det lønner seg jo å bare kutte helt ut!!!
men det er så fælt å ha det sånn, dag og natt i flere mnder!!!
Anonym
Sv: bortkastet å slutte å røyke i svangerskapet, hvis jeg begynner på under amming??? (samme som 3.trim)
21:57 26.03.2008
Nix, det blir slett ikke det samme. Det er MYE bedre å vente til ungen er ute. (Og vi vet vel begge at det beste er å la være i det hele tatt.) Så røykesluttet ditt er langt fra bortkastet, bare spør legen din:)
Anonym
Sv: bortkastet å slutte å røyke i svangerskapet, hvis jeg begynner på under amming??? (samme som 3.trim)
19:21 14.04.2008
Så flink du har vært! Nå er vel knøttet kommet (eller rett rundt hjørnet) Klart det ikke er bortkasta å ha slutta under svangerskapet- det er jo da babyen skal utvikle seg! Dersom du røyker under amminga, kan du ihvertfall skåne barnet litt mer- han får det jo ihvertfall ikke rett i lungene : )
lillenutt
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------