Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

AD/HD debatten

Ca. 3-5 % av alle barn i Norge har AD/HD i lettere eller alvorlig grad. Her kan dere foreldre diskutere og utveksle erfaringer rundt det å ha et barn med AD/HD. Hvor får man hjelp og hva slags hjelp finnes? Send oss også gjerne tips om det er noe vi burde skrive mer om.
ADHD/Eye Q
20:08 22.03.2008
Er det noen med erfaringer med barn som har ADHD/ADD som bruker Eye Q eller Efalex åleine eller i kombinasjon med Concerta/Ritalin???

Hva er effekten eller anna erfaring dere har med dette?

Har lyst til å prøve Eye Q til min sønn som har "Lett" ADHD
Anonym
Sv: ADHD/Eye Q
20:31 22.03.2008
Min har "tung" ADHD, og vi brukte noke som heiter Fri Flyt. Det er det samme som Eye-Q. Kvar kapsel innheld faktisk meir av dei ulike stooffa enn Eye-Q, og er litt rimeligare:) Concerta i tillegg, då.

Men vi merka ingen forskjell.

Allikevel har eg tru på at for dei med litt konsentrasjonsvanskar, så hjelp det:) Har ein i familien som har prøv, og der betra skuleprestasjonane seg betraktelig:)
Anonym
00:00 23.03.2008
Vi prøvde EyeQ på vår jente før hun fikk diagnosen ADHD, merka liten/ingen forskjell... Den kom først da ho begynte på Ritalin.

Men vet at den har fungert fint på flere barn som "bare" har konsentrasjonsvansker, altså uten en diagnose!

:-)
Troillpia
21:13 23.03.2008
Vi har akkurat begynt med EyeQ til dattera vår. Merker ingen forskjell foreløpig (annet enn i lommeboka, for det koster mye penger), men det er jo uansett viktig med fettsyrer, enten man har adhd eller ikke.
nick_343393
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------