Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Mine, dine og våre barn

Denne debatten er for alle som ikke er medlemmer av en kjernefamilie, og det er vel de aller fleste. Her kan du komme med hjertesukk og dele erfaringer med andre så mye du orker!
Her er anonymknappen tatt bort.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Overnatting kamerater
11:32 22.03.2008
Har to stesønner på 12 og 15 år, og lurer på hvordan dere andre har det mht overnatting.

Vi har dem 50 %. Nesten hver gang de har fri dagen etter, eller det er helg, skal de ha kompiser på overnatting.

Jeg sier alltid ja, for det er aldri nei i farens munn, oog da blir det liksom jeg som er den kjipe hele tida. Faren synes overhodet ikke det er noe ekstra å ha kompiser over.

Har en liten en på 2 og venter den neste om en måned. Er ganske sliten, og synes selv det er "annerledes" å ha "fremmede" i huset. Det blir endel ekstra både mht bråk, mat, rot og oppvask.

Har deres barn folk til å overnatte hver helg? FÅr de alltid ja om de spør?
term 4.mai
Sv: Overnatting kamerater
10:49 30.03.2008
Vel, nå er bonusgutten min riktig nok bare snart 7,5 år, men han har bestekompisen sin ofte på overnatting. Det er ikke alltid jeg/vi sier ja, men stort sett. Men om du syns det blir for mye, hadde jeg snakket medfaren først, også deretter snakket litt med guttene ang dette. Man skal ikke gjøre noe man ikke vil eller orker... Det er jo ikke snakk om at de aldri skal få ha overnattingsbesøk igjen, men bare begrense det litt...

Lykke til:)
☆Gudlo☆
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)