Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
har nettopp funnet ut at typen driver å sexchatter på nettet
17:00 19.03.2008
Tydeligvis med en han kjenner litt fra før av, på msn. Om når de skulle ha sex osv osv. Vi har hatt et ganske labert sexliv i det siste. Men må jeg godta dette her? Kan liksom heller ikke konfrontere han med at jeg har overvåket datamaskinen og sånt. Men nå sitter jeg her og hylbæljer og har mest lyst til å pakke noen klær og diverse og bare ta barnet vårt med og dra til mine foreldre. Dette klarer jeg bare ikke lengre.
Er det noen som har noen gode råd om hva jeg skal gjøre?
Anonym
Sv: har nettopp funnet ut at typen driver å sexchatter på nettet
17:02 19.03.2008
meg igjen her.burde kanskje tilføye at jeg har til tider har vært svært sjalu en god del ganger, og derfor ble det til at han mista lysten.. men alikevel, skal jeg godta dette?
Anonym
17:05 19.03.2008
Nei, dette er uakseptabelt uavhengig av om forholdet deres er dårlig. Har ikke så mange gode råd å gi, desverre, det beste er jo selvfølgelig å ta dette opp med han. For å være ærlig synes jeg at dette høres ut som en kjip fyr.. Vet ikke om han er verdt å holde på?
Anonym
17:16 19.03.2008
nei jeg synes heller ikke det. Jeg har som sagt vært ganske sjalu og vi har hatt en god del krangler med mye etterlatte sår.Men jeg har prøvd så godt jeg har kunnet å skjerpet meg, men for litt siden ble jeg mistenksom om at det foregikk noe, og det resulterte da i at jeg fikk tilgang til det han har pratet om, og det har virkelig ødelagt meg. Men om det ikke skulle være noe seriøst i det, så blir jeg alikevel veldig usikker.Det er nok seriøst,er det ikke når de driver på slikt?

jeg har mest lyst til å bare forsvinne...
Anonym
20:37 23.03.2008
Er det msn-loggen du har lest? Eller hva er det han har gitt deg tilgang til?

Det høres litt for utrolig ut at han planlegger sex med en annen jente, og deretter lar deg se på det han har skrevet. Da er han virkelig dum.

En ting har jeg lært meg (sliter også med sjalusi), og det er at jeg ikke vil eller kan vite. Da er det kjørt. Fantasien min løper løpsk bare jeg tenker i de baner.

Når mistanken og de vonde tankene dine er såpass store, så bør du egentlig bare spørre ham og be om en forklaring. Hvis ikke kommer du til å bli gnagd i stykker innenfra.
Anonym
17:27 1.06.2008
Hei.Nei dette hadde jeg aldri akseptert. Min eksmann gjorde noe av det samme.Han chattet på nettet med to forskjellige damer som han jobbet med.De hadde ikke noe fysisk forhold, men det var mye flørting.Dette var dråpen som fikk begeret til å flyte over hos oss, så vi er nå separert.Hvis du ikke kan stole på typen din, er han ikke verdt å spare på.Konfonter han med det.
Dynamite
00:08 26.06.2008
Dette har jeg også opplevd, og det er surt som faen.

Jeg er sykelig sjalu, og gikk inn og skrudde på msn-loggen hennes. Da jeg kom hjem dagen etterpå, fikk jeg lese ikke bare en ganske heftig sex-chat mellom henne og en fyr fra jobben hennes, men også at hun hadde knullet en annen fra jobb på en firmafest uka før.

Nå skal vi skilles.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)