Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Jeg er så sliten.
20:25 11.03.2008
Jeg er så sliten og lei av den evige kampen i dette forholdet, jeg makter bare ikke mer.
Vi har gått til familierådgiver, men det hjalp ikke noe. Hjalp en liten stund men nå er vi tilbake på gamle stier igjen.
Vi har to barn på 1,5 og 3,5 år. Jobber 100 % begge to, sambo har utbet 10.000 mer enn meg i mnd, men jeg betaler like mye som han. Også klager han hele tiden på at jeg ikke betaler noe. Jeg har to kjappe permisjoner, det er ikke mye penger man får da når man er lavtlønnet fra før av. Men andre klarer det , ikke vi. Han er veldig gnien, kjøper aldri noe til barna. Skjønner ikke at dresser, sko , klær, mat , barnehage etc koster! Huset kjøpte han for penger han fikk for en leilighet han solgte, han har spyttet inn resten. Jeg vil stå på lånet, men han nekter. Vil ha det alene!! Hallo?? Say no more.
I hverdagen er alt en evig kamp. Skal han bort så drar han. Skal jeg bort er det ett stress uten like, må legge barna først osv.
Føler her ikke er noe kjærlighet igjen. Når han vil ligge inntil meg, blir jeg uvel. Sex er uaktuellt. Han skjønner ikke at det er en sammenheng mellom en hyggelig hverdag og kos.
Jeg føler meg ikke verdsatt, og makter ikke leve slik resten av mitt liv.
Men, klarer jeg meg økonomisk alene? Ansvaret tar jeg lett, er så og si alene om alt uansett.
Jobber 100%, har firmabil og har ett stort ønske om ro i livet mitt. Men er så vanskelig å ta steget ut.
Hvordan fikk dere det til? Hva var dråpen som fikk begret til å flyte over?
Anonym
Sv: Jeg er så sliten.
21:00 11.03.2008
Kjenner meg SÅ igjen i alt du sier. Skulle ønske du kanskje kunne prate til meg i chatten. Heter marieEmilie der.
Anonym
23:26 11.03.2008
kjenner meg også igjen. samlivsbrudd her. ... hadde en diskusjon om penger for en time siden... har vært uheldig å kræsja bilen sist helg . sa først han skulle hjelpe, så fikk pipa en annen lyd likevel... så har han igjen endret seg.... FRUSTRERT. trenger forsåvidt bilen kun pga sønnen vår!
elsker han, men vil ikke ha det slik.....
kjempet lenge vi også...... håper vi får det til en dag. men akkurat nå ser det mørkt ut.
kos til deg.
ps. du klarer deg økonomisk!
nickoline 150406
22:45 14.03.2008
Huff, skjønner deg selvsagt veldig godt...men tenk på de små. sikkert det du gjør også...
Kan dere ikke sette opp et budsjett? Hold greie på alle utgifter (til barna og sånn) og fordel dem rettferdig etter det dere tjener.
vet han at du har kommmet så langt at du har lyst å dra?
husk at dere er i en kjempekrevende tid mht barna. slitsom alder.
finner dere på noe sammen bare dere to? det er viktig...
Anonym
21:33 20.03.2008
Ja han er fullstendig klar over at jeg ønkser meg ut, men han tar meg ikke seriøst. Jeg har vel sagt det for mange ganger til at det er troverdig?
Vet vi burde gjøre mer sammen , men jeg bare irriterer meg over han. Var ute med noen vennepar sist helg ,mens alle de andre satt ved siden av hverandre og tuttlet, så satt vi på hver sin ende av bordet og jeg unngikk å snakke til han, irriterte meg over alt han sa og gjorde. Jeg dro hjemm ett par timer før de andre, og slappet av og nøyt barnefri kveld alene hjemme.
Følelsene mine blir bare lengre og lengre vekk, han gjør så innmari lite for at dette skal gå bra, og jeg gidde /(&/&Q" ikke kjempe alene.
I det siste har han våknet litt mer, men etter 5 års kamp er jeg lei.
Sukk.
Anonym
21:33 20.03.2008
hvordan bruker man chatten? he he, litt grønn her ja....
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem