Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barneskoledebatten

Her kan du lufte tankene dine og kanskje en og annen frustrasjon om det å ha barn på barneskolen eller kanskje å være lærer på barneskolen? Her kan man også høre om hvordan det er på andre skoler, kanskje få tips til å ta med seg videre til skolen der dine barn går. Fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
fylt 4 år, vil ikke kle på seg selv
23:13 10.03.2008
hei, min sønn på 4 år nekter å kle på seg selv, han vil bare ikke, sier han er sliten. Har prøvd å belønne han med noe, men prøver litt og han gir opp. har noen råd om hvordan jeg skal få det til?
Anonym
Sv: fylt 4 år, vil ikke kle på seg selv
21:02 23.03.2008
tror ikke jeg har noen kjemperåd akkurat. Sønnen min kledde heller ikke på seg selv da han var 4 år...vi maste ikke så mye med det og nå når han er 8 gjør påkledningen selv. Jeg tror jenter er litt tidligere ute (vår erfaring) de vil gjerne klare seg selv, mens gutta tar all hjelp de får (og helst litt mer). Dere kan jo forsøke å la han kle på seg selv i helgene da dere har litt god tid...slik gjorde vi det ? Vi hadde belønningssystem for å få sønnen vår til å gå på do, men har ikke prøvd det med påkledning...er litt mot det egentlig.

Lykke til, det ordner seg sikkert til slutt!
Sira65
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)