Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Vært på Malta?
 19:19 10.03.2008
Var ikke klar over at det var et reiseforum her inne jeg:-) Men det burde jeg vel ha skjønt.

Jeg drar i mai med mann og ettåring.
Har du noen tips?
Alt av interesse!
Mammasin
Sv: Vært på Malta?
 14:01 14.03.2008
Har vært på Malta, men det er en god del år siden og det var uten barn. Så jeg vet ikke om jeg har så mange relevante tips.

Malta var et fint sted syntes vi, ihvertfall. Men det var bare klippestrender der vi var. Greit for oss voksne, men ikke særlig barnevennlig, men jeg vet det er sandstrender på andre deler av øya.

Dra til den blå lagune på Comino!
Anonym
Sv: Vært på Malta?
 13:29 11.04.2008
Vi var på Malta i 10 dager høsten 2005 med vår da 2 1/2 år gamle datter. Bodde i Mellieha fordi det er en nydelig strand der. Mange fine lekeplasser på øya. Vi leide bil med barnestol og reiste rundt for å se på de gamle tempelruinene. Dro en tur med bil og ferge til Gozo også. Malta er ganske tett befolket og bebygd fordi den er så liten. Trafikken kan være ganske tett siden det ikke brukes særlg penger på veiene. Syntes allikvel det var flott der og mye spennende og se av historisk interesse. Gozo er mer avslappet enn hovedøya.
Melony2
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------