For dere med barn i alderen tre til fem år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
oppdatering om gutt 4.5 år som ikke turte tisse i do
16:27 9.03.2008
hei.skrev et innlegg her for ei stund siden om min gutt på 4.5 år som var hysterisk redd doen.de fleste som svarte meg,syntes ikke jeg skulle tvinge han.men det gjorde jeg i vinterferien,og nå tenkte jeg at dere skulle få høre hvordan det gikk.starta lørdag med å si at nå er det tomt for bleier og butikken er stengt.så nå må vi tisse i do.gutten ble fulstendig hysterisk og gråt jeg er redd.og bleie,bleie.men tenkte at nå må jeg holde meg hard.for trodde selv at dette var en angst han måtte igjennom før eller siden.så for å gjøre en lang historie kort,så var han hysterisk redd i tre dager,og da gikk det over og nå tisser han i doen som om han ikke skulle ha gjort noe annet.håper det varer,men ser sånn ut.for vi sa han kunne få bleie da han var borte på besøk til han ble trygg på tissinga hjemme.men i går gjore han det hos oldemora og¨.så dette går fremover.er så glad at dette holder på og ordner seg for oss,da de har vært en stor psykisk belastning for både han og oss.får bleie da han skal bæsje enda,så vi ikke ender opp med forstoppelse av noen slag,så får vi heller jobbe med det litt mere framover da tissinga er i boks.så hos oss var det altså tvang som skulle til,selv om det holte på og knuse et morshjerte.men så er gutten stolt om dagen også da,og forteller gladlig alle han ser at han har fått sabltann hatt fordi han har tissa i do.så lykke til alle som sliter med det samme.det går over,selv om det ikke føles slik,mens det står på.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem