Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hva syntes dere om at han oppfører seg sånn??
11:19 9.03.2008
Jeg og mannen har ikke et bra forhold, jeg er sjalu og sta, han er også sta men når han blir sinna så sier han så utrolig mye stygge ting til meg som f.eks:skulle aldri fått barn med deg, du er stygg, Hore, du er syk i hodet osv..I går var vi ute å handlet og jeg ville kjøpe en togbane til mini som var satt ned til halv pris.Han kjøper aldri noe til mini og begynte å sette seg på bakbena fordi han syntes mini har nok leker.Jeg syntes dette var billig og h*n har ikke togbane så derfor sa jeg at vi kjøper den selv om han ikke ville være med å betale.Det endte med at jeg betalte den selv men det som var det værste var at han sto og slang dritt til meg i kassa så alle hørte det.Han sa at jeg var syk i hodet ja rett og slett dreit meg ut og etterpå mente han at jeg fortjente det fordi han mener vi skal være enige om det vi skal kjøpe og at jeg borskjemmer mini noe jeg ikke gjør.Hva syntes dere?Jeg vet jo selv at jeg ikke bare burde bestemme men han bryr seg ikke så mye ellers.Føler vel egentlig at jeg vil flytte men det er ikke så lett.Hver gang han blir sinna så sier han sånne stygge ting til meg også foran minsten på 2år.
Anonym
Sv: Hva syntes dere om at han oppfører seg sånn??
12:14 9.03.2008
Kjære deg..
Dette skal du absolutt ikke finne deg i.
Føler du deg ikke psykisk nedbrutt når han sier/gjør slikt mot deg?
Jeg syntes du skal gå fra han jeg helt ærlig, det er hverken bra for deg eller ungen å leve med den mannen der..
Enten det eller så må dere skaffe dere profesjonell hjelp, for det der er ikke holdbart, og det skal du aldri på noe som helst tidspunkt finne deg i !!!
Mvh
ung alene mor til 2 små gutter.
Anonym
13:17 9.03.2008
Jeg bør ikke finne meg i det men det er ikke så lett.Jo jeg får veldig dårlig selvtillitt når han sier sånne ting enda han vet at jeg har dårlig selvtillitt i utgangspunktet.Jeg føler ofte at ting er min skyld for jeg tok jo bare med meg togbanen for å kjøpe den selv om jeg visste at han ikke ville men uansett så burde han ikke drite meg ut på den måten.
Anonym
17:53 9.03.2008
Nei, du bør asbolutt ikke finne deg i det. Å han er sikkert flink til å få deg til å få dårlig samvittighet på andre områder også? Du vet, det er lettere å skylde på deg hele tiden, istedet for at han selv ser feil. Vet du at han er ikke bra for deg i det hele tatt. Du må få lov å kjøpe det du vil til sønnen deres, å særlig hvis du ikke bruker å kjøpe så mye... dessuten er det normal folkeskikk at han tar det opp i rolige omstendigheter etterpå (i bilen o.l), ikke ute blant andre !! Han mangler respekt for deg, å det er IKKE bra. Å det at du har dårlig selvtillit hjelper ikke på heller, for det merker han, å da er det lettere å hesje å sjikanere med deg.
Å det han gjør ellers er heller ikke bra. Du sier at han sier stygge ting til deg, vel, vil du ungen deres skal vokse opp der faren er sånn mot mor?
Ville ikke jeg ha ønska ihvertfall.
Man skal ikke kalle og være ekle mot hverandre. Man skal oppføre seg som voksne mennesker, å prate om ting på en ordentlig måte.. kalles for å kommunisere....å det er veldig viktig hvis det skal fungere at han forstår at han må endre seg.
Du bestemmer helt selv hva du kan leve med og ikke, men ut fra det jeg leser så vil du en eller annen dag bli en psykiatrisk pasient, som et resultat av det han sier/gjør mot deg. Det mannen din driver med kalles for psykisk mishandling, og det er veldig ille!
Sett ned foten lille venn!!!
Anonym
23:13 10.03.2008
H.i her.Jeg satt meg ned i kveld og spurte hva han syntes om at han dreit meg ut blandt så mange mennesker, og da mente han at han ble så sinna så han brydde seg ikke noe om de rundt.Han syntes ikke han burde gjort det.Jeg sa at du hadde nok ikke sagt sånne ting til en du var skikkelig glad i og da sa han nei det er ikke sikkert.Vi har bestemt oss for å flytte fra hverandre..Huff gruer meg til å bli alene.
Anonym
23:15 10.03.2008
Tusen takk for råd fra dere,det hjalp meg til å innse at jeg ikke kan være sammen med en som han.
Anonym
17:52 11.03.2008
Ja,det var jo bare som å si rett ut at han ikke er glad i deg lenger da, å det er jo virkelig kjempe trist.
Min har behandla meg kjempe dårlig hele tiden, men har aldri innrømmet noe slikt for meg, å jeg VET jeg har fått det lettere om han hadde sagt det rett ut, for da hadde jeg vært nødt til å gått videre. Det er bare å tenke positivt, du får det kjempe fint alene. Så finner du en som fortjener deg snart, garanterer det sitter en å venter på deg en plass ;)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem