Her kan du legge inn tips om kule ting enten som andre kan kjøpe eller ta en titt på, så legg det ut her. Dette skal ikke være en salgsside for egen produserte ting til salgs, de skal få en egen debatt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Tar ikke flaske!!
02:14 9.03.2008
Hei!
Min datter på fire måneder tar ikke flaske.. Den siste måneden har pappaen prøvd hver dag uten særlig hell. Noen få ganger har hun fått i seg 50 ml. Jeg har reist fra huset, men likevel vil hun ikke. Det virker som hun ikke skjønner at hun må suge for å få i seg melken. Jeg har prøvd både med morsmelk og erstatning. Hun blir jo så vanvittig avhengig av meg, og jeg får aldri "fri" til å kanskje gjøre andre ting en gang i blant. Nå har vi hatt som mål å få det til til bursdagen min som er neste lørdag... Men dagene flyr jo! Noen som har et råd til oss?? Dette er siste løsning, så blir veldig takknemlig om noen har et supert råd!:)
Hei! Jeg har ei datter på snart fire måneder, og hadde samme problem som deg med at hun ikke tok flaske. Så fikk jeg råd om å prøve NUK sin tåteflaske, og plutselig var den saken løst. Formen på sugedelen på denne flasken passet tydeligvis bedre for jenta mi. Itillegg er hullet der melken kommer ut plassert litt på siden, og det virker som det er enklere for henne å få ut melken. Vet ikke om dette kan hjelpe dere, men det er kanskje verdt et forsøk? Vet at de selger NUK på Fru Lyng..men det er helt sikkert andre som også har dette merket.
Lykke til!!
hei du kan begynne med Dr Brown`s natural flow, det er en veldig popolær tåteflaske og små babyer liker det, og babyen svelger ikke luft i magen heller.Da jenta mi ble født prøvde vi med mange forskjellige tåte flasker, men hun likte bare Dr Brown`s tåteflaske.du får kjøpt det på apoteket eller Barnas hus på Alnabru.