Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
vil ha ha meg tilbake nå??
10:40 3.03.2008
eksen min har vært utro mot meg mens jeg gikk gravid og gjorde d slutt med meg noen uker etter at babyen var født. Siden jeg ik har funnet meg en annen plass å bo enda så bor vi fortsatt sammen, men er nesten aldri hjemme samtidig. Nå er han blitt veldig nysgjerrig på hvor jeg skal og kommenterer klærne mine og sier jeg ser bra ut.har kjøpt meg en del nye klær nå i d siste. Tror dere han begynner å angre og kanskje vil ha meg tilbake?? Jeg kommer aldri til å ta han tilbake, men kanskje jeg skulle pynte meg litt ekstra og ikke fortelle hvor jeg drar bare får å se hva som skjer? Han har jo ikke noe med hvor jeg er og hva jeg gjør lenger..
Anonym
Sv: vil ha ha meg tilbake nå??
12:14 3.03.2008
Skjønner godt at du får lyst å nesten "hevne deg litt", men det hjelper deg egentlig ikke.
Har du virkelig kommet over han, så flytt ut å start på nytt. Du har helt rett i at han ikke har noe med hva du gjør lenger, å at du er pen kan du jo ta som et kompliment,men bare la han være nyskjerrig,du trenger ikke si noe.
Men hvis han virkelig har spolert sine sjanser så drit i han å kom deg videre..
Kan godt hende at han angrer å vil ha deg tilbake, men hvis ikke du er villig til å tilgi å gi han en sjanse,så skjønner jeg ikke hvorfor du skal terge han på noen som helst måte.
det hjelper ikke å gjøre andre sjalu..ikke gjør mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg... er en god en den der.
Du ble vel såra da han var utro?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem