Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Panthea Garden eller Blue Village Callisto, Kypros?
 01:43 3.03.2008
Hei!

Er allerede igang med å planlegge høstferien, og har bestemt oss for Kypros! Men finner ikke ut av hvilket hotell!? Noen som har vært på noen av de jeg nevnte? Og som har lyst til å dele erfaring med meg?

(vi reiser med en 11-åring, som egentlig bare "krever" et basseng og en fotballbane/-binge!:-))
Teskjekjerringa
Sv: Panthea Garden eller Blue Village Callisto, Kypros?
 11:00 3.03.2008
Kan dessverre ikke hjelpe deg - vi reiser til Kypros i mai, og valget har falt på Blue Village Callisto. Vi har aldri vært der før, men etter som vi også reiser med bare et barn (7 åring) så fant vi ut at vi skulle velge et "barne-hotell", der poden har store muligheter til å møte noen han kan ha det gøy sammen med.
Så jeg er også interessert i å høre fra folk som har erfaring fra dette hotellet!
niccilita
 18:38 3.03.2008
Hei
Jeg har faktisk vært på begge, men synes Callisto var best. Nå var jeg på Pathea uten barn da.
Callisto har mye bra underholdning og har veldig fint uteområde. Synes også at Callisto lå best i forhold til stranden.

Gled deg! Kypros er kjempebra!
norma
 12:50 6.03.2008
Sjekk heller ut sunwing hotellene til ving:-)
Har vært så mye mer fornøyd når vi har reist med ving.
Sunwing sandy bay i ayia napa ligger ved flotte strender og har t.o.m Spa! Vi skal dit siste uken i sommerferien..! Gleder oss!

http://www.ving.no/sunwing/sunwingResort.aspx?hotelareaid=15075&categoryid=16& amp;itemid=15075
tezzzer med 3
 22:15 18.03.2008
har vært på callisto -men da med en 2 åring. Flott anlegg.

Du blir sikkert fornøyd uansett hva du velger!
Anonym
 22:16 18.03.2008
FLOTT bassengområde på Callisto, men ikke så fin strand. Da ville jeg heller valgt Blue Village Allthea Beach i Fig Tree på Kyrpos - med all inclusive!

Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------